تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25000

منصور ضابطیانداور بخش برنامه های تلویزیونی جشنواره سلامت گفت: قضات درباره این آثار و انتخاب و داوری این فیلم ها به دلیل نزدیکی آثار دشوار بود.

به گزارش سینماسینما، منصور ضابطیان یکی از داورهای بخش برنامه های تلویزیونی جشنواره فیلم مستند درباره آثار رسیده  به این بخش گفت: تعداد کارهایی که برای داوری به بخش ما رسید حدود ۹۵ کار بود که اختلاف بسیار زیادی با هم داشتند. بعضی از  برنامه ها با آنکه موضوع خوبی را مطرح می کردند به علت نداشتن فرم مناسب و تکراری بودن در مرحله انتخاب اولیه حذف شدند اما در مرحله بعد چون برنامه ها کیفیت های نزدیکی بهم داشتند انتخاب سخت شده بود و ساعت ها برای قانع کردن هیت داوران برای انتخاب زمان گذاشته شد.

کارگردان و تهیه کننده برنامه حوض نقره، رادیو هفت، صد برگ با عنوان اینکه در برنامه های سلامت محور بیشتر از اینکه برنامه سازان تلویزونی در ساخت آنها مشارکت داشته باشند،تیم پزشکی و حوزه درمان و سلامت این برنامه ها را می سازند و محتوا بیشتر از فرم برایشان مهم است اظهار کرد: برنامه سازان این برنامه ها اکثرا فکر می کنند هر چقدر در یک برنامه اطلاعات بیشتر به مخاطب بدهند خیلی بهتر است تا یک برنامه سرگرم کننده بسازند که اطلاعات کمتری را می دهد.

داور جشنواره فیلم سلامت بودجه بندی را هم فاکتور تاثیرگذاری در ساخت برنامه دانست و درباره اهمیت جشنواره ای با موضوع سلامت افزود: حتما این جشنواره می تواند تاثیر گذار باشد و قرار نیست این جشنواره اتفاق خیلی بزرگی را به وجود بیاورد و همین قدر که فیلم های این حوزه دیده می شوند و نشست ها برگزار و افراد به بحث و گفت و گو و تبادل اطلاعات با هم می پردازند و تلنگری به ذهن ها در باره حفظ سلامتشان زده می شود کافی است.

 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها