تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 57883

شهرزادعلی اسدزاده مدیر شرکت تصویرگستر پاسارگاد در گفت‌وگو با سینماسینما٬ با اشاره به اینکه اخبار منتشر شده در مورد متواری شدن تهیه‌کننده سریال «شهرازد» کذب محض است٬ این اخبار را حاصل بخل و تنگ‌نظری‌ها دانست.

به گزارش سینماسینما٬ شایعه خروج محمد امامی تهیه‌کننده «شهرزاد» از کشور موضوعی بود که در رسانه‌ها و به خصوص فضای مجازی مطرح شد. اسدزاده در گفت‌و‌گو با سینماسینما٬ در مورد انتشار این خبر گفت: «این خبر خجالت‌آور است و من آن را حاصل نگاهی می‌دانم که در خبرگزاری صبا وجود دارد. خود آقای شفیعی تاکنون پاسخی در مورد تیتر نداده است و امیدوارم این تیتر را از خروجی خبرگزاری‌شان برندارند تا در زمان نیاز پاسخ دهند به چه دلیل چنین تیتری را در آستانه توزیع فصل دوم «شهرزاد» منتشر کردند.»

او ادامه داد: «خود آنان سریال می‌سازند و کارهای زیادی انجام می‌دهند که موفق نیستند و در مقابل نمی‌توانند موفقیت یک کار دیگر را تحمل کنند.»

او در پاسخ به اینکه مسائل و حواشی مطرح شده در مورد تهیه‌کننده «شهرزاد» به کجا رسیده است٬ گفت: «اگر کسی یک منبع رسمی بیاورد که در آن به مشکل تهیه‌کننده «شهرزاد» اشاره شده باشد٬ من می‌پذیرم. ماجرا از این قرار است که در جامعه ما بی‌اخلاقی و بی‌تربیتی موج می‌زند و خبرگزاری صبا هم از این رویه به دور نیست. افراد نمی‌توانند موفقیت دیگران را ببینید و در مقابل به جای تلاش برای موفقیت خود٬ سعی در ایجاد حاشیه برای دیگران دارند.»

او در پاسخ به اینکه اکنون محمد امامی در ایران است یا خیر٬‌ گفت: «آقای امامی مثل هر شهروند دیگر ایرانی به کانادا رفته بود تا در اکران « خوب٬ بد٬ جلف» حاضر شود٬ کارشان را انجام داده‌اند و به ایران برگشته‌اند٬ اما من هیچ دلیلی نمی‌بینم بخواهم این را به کسی اثبات کنم. اصلا چطور افراد به خودشان اجازه می‌دهند در این موارد از دیگران توضیح بخواهند. آقای امامی باید از پاسپورت خود عکس بگیرد و منتشر کند تا روشن شود ایران است؟»

اسدزاده گفت: «واقعا شان ما این نیست که بخواهیم چنین چیزی را برای رد ادعای کذب گروهی ثابت کنیم٬‌ اما نکته در اینجاست که در تاریخ ۲۹ خردادماه اکران خصوصی «شهرزاد» برگزار می‌شود و آنجا آقای امامی حضور خواهند داشت. در آن زمان خواهیم دید که آقای شفیعی و خبرگزاری صبا چه پاسخی برای اداعای خود دارند؟ البته امیدوارم ایشان تا آن زمان این خبر را حذف نکنند.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها