تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 40653

پوستر ایستاده در غبارفیلم سینمایی «ایستاده در غبار» بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر و «پرونده هاوانا» ساخته علیرضا رییسیان وارد شبکه نمایش خانگی سوره شد.

به گزارش سینماسینما، سعیدخندق‌ آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره ،درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در سطح کشور گفت: «ایستاده در غبار» نخستین تجربه سینمایی محمدحسین مهدویان محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر علاوه بر نامزدی در ۱۱ رشته، موفق به کسب ۳ سیمرغ از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره شد.

وی ادامه داد: نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به همراه تیزر مسابقه عکاسی با فیلم «ایستاده در غبار» و همینطور فیلم کوتاه بسیار جذاب پشت صحنه از روند ساخت فیلم و همینطور عکس‌های صحنه و پشت صحنه می‌باشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:«احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد.»

هادی حجازی‌فر در نقش احمدمتوسلیان، امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار، عماد محمدی به ایفای نقش می‌پردازد.

پرونده هاوانا

سعیدخندق‌ آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره ،درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی«پرونده هاوانا» درسطح کشور گفت: «پرونده هاوانا» این اثر سینمایی بر اساس فیلمنامه‌ای از فرهاد توحیدی ساخته شده است که وارد شبکه نمایش خانگی شده است.
«پرونده هاوانا» علاوه بر منتخب شدن در چندین جشنواره خارجی٬ نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و بهترین صدابرداری از جشنواره فیلم فجر و برنده تندیس بهترین طراحی صحنه و لباس از یازدهمین جشن خانه سینما شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک پروفسور بیوتکنولوژی برای آغاز یک پروژه جدید به ایران سفر می‌کند. او درایران با خبرنگاری آشنا می‌شود که داستان زندگی او را به طورکامل تغییر می‌دهد.

نیکی کریمی، امین تارخ، ماه چهره خلیلی، حمیدرضا پگاه، اصغر همت، ناصر لقایی، حمید مهرآرا، شیدا شجاعی، عاطفه موسوی، همایون ارشادی، نیکو خردمند، مرتضی زارع و… بازیگران اصلی «پروانه هاوانا» هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها