امیر خان در چین ۱۰۰ میلیون دلاری شد

بازیگر نامدار بالیوود در باکس آفیس چین موفق به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار شد.

به گزارش سینماسینما، باکس آفیس چین بدترین هفته از نظر فروش را تجربه کرد و در عین حال فیلم جدید امیر خان با عنوان «سوپراستار مخفی» موفق شد تا بار دیگر راس بازار فروش را در دست داشته باشد.

در حالی که یک هفته تا آغاز سال جدید در چین باقی مانده این هفته از نظر فروش سینماها خیلی ناموفق ظاهر شد و ۱۰ فیلم راس باکس آفیس در مجموع فقط ۳۳.۷ میلیون دلار فروش کردند. آخرین بار چنین کاهش بزرگی در سپتامبر ۲۰۱۶ دیده شده بود که شمار سینماها در چین خیلی کمتر از امروز بود.

با این حال مالکان سینماها و توزیع کنندگان فیلم‌ها انتظار رویدادهای متفاوتی را دارند زیرا شماری از فیلم‌های خانوادگی، اسم‌های مردم پسند و ادامه‌های فیلم‌های چینی به زودی اکران می‌شوند. هر چند ممکن است اکران هم زمان این فیلم‌ها به ضرر آنها تمام شود، اما سینماها و سینما روها در مجموع ضرر نخواهند کرد.

در بازار چین «سوپر استار» همچنان به موفقیت خود ادامه داد و ۸.۶۱ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا پس از ۲۴ روز فروشش را به ۱۰۹ میلیون دلار برساند.

این چهارمین آخر هفته در بازار سینمای چین بود که امیر خان و فیلمش در راس باکس آفیس جای گرفتند.

سال پیش «دنگال» از بالیوود در چین اکران و موفق به فروش ۱۹۰ میلیون دلاری شد.

دیگر فیلم‌های باکس آفیس چین شامل «تا پایان دنیا» با فروش ۶.۴۳ میلیون دلار در دومین هفته نمایشش و فروش ۲۸.۶ میلیون دلاری در مجموع ۱۱ روز، « دونده مارپیچ: علاج مرگ» با فروش ۳.۴۹ میلیون دلار دیگر و فروش ۴۶.۲ میلیون دلاری در مجموع ۱۷ روز و رمانس «همیشه جوان» با فروش ۳.۳۳ میلیون دلار و فروش ۱۱۶ میلیون دلاری در مجموع ۳۲ روز بوده‌اند.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 80443 و در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲:۳۳
2024 copyright.