مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو را دیجیتالی جوان می‌کند

رابرت دنیرومارتین اسکورسیزی رابرت دنیرو را به صورت دیجیتالی در فیلم «ایرلندی» جوان می‌کند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از آسوشیتدپرس، در جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی که با حضور رابرت دنیرو ساخته می‌شود، کارگردان نامدار برای ارایه دوران جوانی شخصیت اصلی فیلم، او را به صورت دیجیتالی جوان می‌کند.

این فیلم گانگستری که بار دیگر با حضور این دو چهره مشهور که از قدیم سابقه همکاری با هم دارند شکل می‌گیرد، برمبنای زندگی واقعی یک قاتل حرفه‌ای به نام فرانک شیران که به عنوان «ایرلندی» شناخته می‌شود، ساخته می‌شود. شیران ۲۵ نفر را کشت و ادعا کرد با رهبر جمعشان جیمی هوفا که سال ۱۹۷۵ ناپدید شد همکاری کرده بود.

استیو زیلان فیلمنامه‌نویس برنده جایزه اسکار که نویسنده فیلمنامه «دار و دسته نیویورکی» هم بود، فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ می‌کنی» نوشته چارلز برنت نوشته است. داستان این فیلم پس از بازگشت شخصیت اصلی از جنگ جهانی دوم شروع می‌شود.

برای تصویر کردن سال‌های جوانی زندگی شیران، اسکورسیزی به صورت دیجیتالی دنیرو را به دوران جوانی‌اش باز می‌گرداند.

گاستون پاولویچ تهیه کننده «ایرلندی» که تهیه کننده «سکوت» هم بوده درباره طرح جسورانه اسکورسیزی در این زمینه گفته است: لازم نیست از چهره‌پردازی استفاده شود. آنها بازی خودشان را می‌کنند و تکنولوژی کار خودش را می‌کند و بازیگر را به سال‌های مختلف زندگی‌اش می برد. با چند تستی که در این زمینه زدیم به نتایج فوق‌العاده‌ای رسیده‌ایم. ما توانستیم باب را به صحنه‌های مختلف ببریم: ۲۰ سالگی، ۴۰ سالگی و ۶۰ سالگی. در تصاویر ساخته شده به این ترتیب دنیرو بسیار شبیه تصویری است که از او در «پدرخوانده» به جای مانده است.

این پروژه نخستین همکاری مجدد دنیرو و اسکورسیزی پس از ساخت فیلم «کازینو» در سال ۱۹۹۵ است. «خیابان‌های پایین شهر»، «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین»، «تنگه وحشت» و «رفقای خوب» دیگر فیلم‌هایی هستند که در دهه ۱۹۷۰ با همکاری این دو شکل گرفتند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 36350 و در روز چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲:۰۰
2024 copyright.