تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 39601

برادران کوئنبرادران کوئن تحت تاثیر دوران طلایی تلویزیون به فکر ساخت سریالی کوتاه افتاده‌اند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از گاردین، برادران کوئن برای نخستین بار به تلویزیون می‌روند تا با ساخت یک مینی سریال که احتمال سینمایی شدن آن نیز می‌رود، تجربه‌آزمایی کنند. این سریال کوتاه که با عنوان «تصنیفی برای باستر اسکراگز» نامیده شده شاید در نهایت با تنظیمی مجدد به سینما هم راه یابد.

این دو برادر که سال ۲۰۱۱ با ساخت فیلم «شجاعت واقعی»‌ در ژانر وسترن کار کرده بودند، این دفعه این ژانر را به تلویزیون می‌برند.

آنها با سفارش «آناپورنا تلویزیون» که کمپانی‌ای به همین نام راه‌انداخته است این سریال را خواهند ساخت. این کمپانی پیشتر فیلم‌هایی چون «او»، «کلاهبرداری آمریکایی» و «مرشد» ساخته پل توماس اندرسون را روانه سینماها کرده بود.

این سریال بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم خود برادران کوئن و به کارگردانی آنها ساخته می‌شود و طرح اصلی داستان فیلم بر مبنای ایده خود آنها و به شیوه‌ای غیراقتباسی خلق شده است.

تنها واکنش برادران کوئن به انتشار این خبر این بود که از همکاری با این کمپانی ابراز خوشحالی کردند.

این دو برادر تاکنون تلاشی برای تولید محصول تلویزیون نداشتند و با وجود آن فیلم «فارگو» محصول ۱۹۹۵ با بازی کریستن دانست و تد دانسون با موفقیت به صورت سریال و با سازندگانی دیگر راهی تلویزیون شد.

تنها تلاش این دو برادر برای محصولی تلویزیونی در سال ۲۰۱۱ بود که تصمیم به ساخت فیلمی تلویزیونی درباره پلیس لس‌آنجلس با عنوان «هارو کاربو» گرفتند اما این پروژه هرگز روی آنتن نرفت.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها