تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1355

برگزارکنندگان جشنواره فیلم زوریخ در سوئیس با اعطای جایزه نماد طلایی یک عمر دستاورد از آرنولد شوارتزنگر بازیگر و فرماندار سابق کالیفرنیا تقدیر می‌کنند.

به گزارش سینماسینما، آرنولد شوارتزنگر جایزه نماد طلایی یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ را که بالاترین نشان این رویداد سینمایی است، روز ۳۰ سپتامبر (هشتم مهر) دریافت خواهد کرد.

شوارتزنگر همچنین تازه‌ترین فیلم خود «مگی» را در جشنواره سوئیسی معرفی و با شرکت در یک کارگاه آموزشی درباره مجموعه آثار خود صحبت می‌کند.

کارل اشپوری مدیر هنری جشنواره زوریخ گفت: «ما با کمال افتخار مقدم آرنولد شوارتزنگر را که یکی از افسانه‌های نمادین هالیوود است، به زوریخ خوش‌آمد می‌گوییم و خوشحالیم که او فیلم‌ها و روایات خود را با تماشاگران ما در میان خواهد گذاشت. آرنولد یک دوران کاری دگرگون‌شده و بی‌شباهت با هر کس دیگری در هالیوود داشت و جایگاه خود را به عنوان برند جهانی تثبیت کرد. ما با افتخار جایزه نماد طلایی این دوره جشنواره را به او اعطاء‌ می‌کنیم.»

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ در سوییس ۲۴ سپتامبر تا ۴ اکتبر (۲ تا ۱۲ مهر) برگزار می‌شود.

بازیگر ۶۸ ساله متولد اتریش که دو دوره فرماندار کالیفرنیا بود، تابستان امسال فیلم «نابودگر: پیدایش» (Terminator: Genisys) را روی پرده سینماها داشت. او در این فیلم بار دیگر در نقش یک سایبورگِ (روبات انسان‌نما) مسافر زمان ظاهر شده است.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ در حالی برگزار می‌شود که ایران کشور مهمان بخش «نگاه دنیای نو» است. این برنامه شامل نمایش ۱۲ فیلم بلند داستانی و مستند جدید از تازه‌ترین نسل فیلمسازان ایرانی است.

منبع: ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها