تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 47856
۵۷۴۴۸۳۵۵فیلم «دیوار بزرگ چین» بزرگترین همکاری سینمایی آمریکا و چین نتوانست عملکردی مطابق انتظار در گیشه سینماها داشته باشد.

به گزارش سینماسینما به نقل از هالیوود ریپورتر، فروش بسیار ناامیدکننده ۳۴٫۸ میلیون دلاری فیلم «دیوار بزرگ چین» در گیشه سینماهای آمریکا، آینده همکاری‌های سینمایی میان بزرگترین بازارهای سینمایی جهان را در هاله از ابهام قرار داده است.

این فیلم که کارگردانی آن را «ژانگ ییمو» کارگردان نامدار چینی بر عهده دارد و «مت دیمون» ستاره هالیوودی بازیگر نقش اصلی آن است به احتمال فراوان با پایان اکران جهانی خود با ضرری ۷۵ میلیون دلاری برای سازندگان همراه خواهد بود.

در این فیلم «مت دیمون» در نقش یک سرباز کهن چینی ایفای نقش کرده که به مبارزه با موجودات شیطانی می‌پردازد و البته حضور او در نقش اول این فیلم در ابتدا با انتقاداتی همراه بود، چرا که بسیاری از چینی ها معتقد بودند نباید از یک بازیگر آمریکایی وسفید پوست در نقش یک ابرقهرمان چینی استفاده کرد.

«دیوار بزرگ چین» که با هزینه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شده است، تاکنون ۱۷۱ میلیون دلار در سینماهای چین فروخته که رقمی ناامیدکننده برای این فیلم محسوب می‌شود و پیش‌بینی‌ می‌شود مجموع فروش جهانی این فیلم در چین، آمریکا و دیگر کشورها به رقم ۳۲۰ میلیون دلار برسد و باید در نظر گرفت که میلیون‌ها دلار نیز صرف تبلیغات این فیلم شده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها