تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 47723

به گفته رییس آکادمی علوم وهنرهای سینما دو فردی که سبب‌ساز بزرگترین گاف تاریخ مراسم اسکار شدند، از این پس دیگر با آکادمی همکاری نخواهند کرد.

به گزارش سینماسینما،  شریل بون آیزاکس اعلام کرد که آکادمی علوم و هنرهای سینما در حال بررسی ادامه همکاری با شرکت «پرایس‌واترهاوس‌کوپر» است.  این شرکت کار شمردن آرای اعضای آکادمی و ساماندهی پاکت‌های حاوی نام برندگان جوایز اسکار را برعهده دارد و از این روی مسئول بزرگترین گاف تاریخ هشتادونه ساله جوایز اسکار است.

بر اثر اشتباه کارمند این شرکت هنگام ارائه پاکت حاوی نام برنده مهم‌ترین جایزه هشتادونهمین دوره اسکار، به اشتباه عوامل «لالا لند» روی صحنه حاضر شدند و پس از چند دقیقه فهمیدند که برنده جایزه نیستند بلکه «مهتاب»‌ به عنوان بهترین فیلم اسکار برگزیده شده است.

برایان کولینان و مارتا رویز مسئولیت شمردن آرا، نگهداری آن‌ها و ارائه پاک حاوی نام برندگان اسکار به معرفی‌کنندگان جایزه را در شب هشتادونهمین دوره جوایز اسکار برعهده داشتند.  از قضا کولینان هنگام ارائه پاکت حاوی نام برنده اسکار بهترین فیلم به وارن بیتی آنقدر مشغول توییت کردن بوده است که اشتباهی پاکت پشتیبان برنده جایزه بهترین بازیگر زن یعنی اما استون در «لالا لند» را به وارن بیتی ارائه می‌کند.

کولینان اندکی پیش از ارائه پاکت اشتباهی به بیتی عکسی از اما استون بازیگر برنده اسکار بهترین بازیگر زن را در پشت‌صحنه مراسم در توییتر منتشر کرده بود و به اعتقاد بون‌‌آیزاکس همین حواس‌پرتی‌ها سبب‌ساز اشتباه شده است.

منبع: خبرانلاین به نقل از بی‌بی‌سی 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها