تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 66249
جدیدترین فیلم برد پیت که پروژه‌ای علمی تخیلی است، سال ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماسینما، فیلم «به سوی ستارگان» (Ad Astra) که برد پیت در آن هنرنمایی می‌کند، ژانویه ۲۰۱۹ به روی پرده خواهد رفت.

جیمز گری کارگردان این فیلم علمی تخیلی و فضایی است و کمپانی فاکس قرن بیستم آن را تولید می‌کند. گری با همراهی اتان گراس فیلمنامه این اثر را به نگارش درآورده است. پیت ۵۳ ساله در این فیلم با تامی لی جونز، راث نگا و دونالد ساترلند همبازی می‌شود.

داستان «به سوی ستارگان» (Ad Astra) که نام آن از اصطلاحی لاتین گرفته شده، درباره سفر پرماجرای مردی به درون منظومه شمسی برای پیدا کردن پدرش است، فردی که برای نسل بشر تهدید محسوب می‌شود.

برد پیت بازیگر مطرح و تهیه‌کننده آمریکایی است که تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است. اولین فیلمی که باعث شناخته‌شدن پیت شد،«تلما و لوییز» محصول سال ۱۹۹۱ بود. اما اولین نقش‌های موفق و اصلی او فیلم‌های «رودخانه‌ای که از آن میان می‌گذرد»، «افسانه‌های خزان»، «هفت» و «۱۲ میمون» بود که باعث تحسینش از سوی منتقدین شد.

«باشگاه مشت‌زنی»، «یازده یار اوشن»، «دوازده یار اوشن» و «سیزده یار اوشن» باعث شهرت بیشتر پیت شد. با این وجود اما از نظر درآمد، پرفروش‌ترین فیلم‌هایش «تروی»، «آقا و خانم اسمیت» هستند. او برای بازی در سه فیلم «۱۲ میمون»، «مورد عجیب بنجامین باتن»  و «مانیبال » نامزد جایزه اسکار شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها