تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95698

رابین رایت همبازی کوین اسپیسی در سریال «خانه پوشالی» از معدود چهره‌هایی است که اعتقاد دارد باید به این بازیگر شانسی دوباره داد.

به گزارش سینماسینما، رابین رایت یکی از بازیگران سریال «خانه پوشالی» است که پنج فصل اول آن با درخشش کوین اسپیسی تماشاگران بسیاری پیدا کرد.

البته پس از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه کوین اسپیسی و کنار گذاشته شدن این بازیگر از سریال نقش اصلی آن هم به رابین رایت رسید اما این بازیگر باور دارد که می‌توان به اسپیسی شانسی دوباره داد.

رایت در گفت‌وگویی تازه درباره رسوایی کوین اسپیسی گفت: «واقعا نمی‌دانم باید در این باره چه بگویم اما باور دارم که هر انسانی قابل اصلاح شدن است. با توجه به این من به شانس دوباره یا هر چه که نامش را می‌گذارید، کاملاً باور دارم.»

او در ادامه با قاطعیت اعلام کرد که این حرف‌ها به این معنا نیست که علیه قربانیان این ماجرا موضع گرفته است و به آن‌ها حق داد که اسپیسی را رسوا کنند اما در عین حال از اینکه تمام این رویدادها در رسانه‌ای شده برای اسپیسی متاسف است.

او در این باره گفت: «این رویداد همانند کابوس است. حتی تصور کردنش هم دشوار است. کار ما را تماشاگران زیادی می‌بینند، اما چرا رویدادهای زندگی خصوصی ما عمومی می‌شود؟ من از این ویژگی مهاجم صنعت سرگرمی بیزارم. به نظر من زندگی خصوصی همه چه مثبت، چه منفی و چه خنثی باید خصوصی بماند. من درباره رسانه‌ها صحبت می‌کنم نه جنبش‌های اجتماعی مانند حمایت از زنان برابر آزار جنسی.»

بازیگر «خانه پوشالی» در ادامه درباره فصل نهایی سریال صحبت کرد که به علاقه‌مندان نوید داد که با تماشای آن سورپرایز خواهند شد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها