تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 58398

 

لئوناردو دی‌کاپریولئوناردو دی‌کاپریو هدایای شرکت «رد گرانیت» را به دولت ایالات متحده آمریکا تحویل داد.

به گزارش سینماسینما، شرکت فیلمسازی «رد گرانیت» سال ۲۰۱۲ مجسمه اسکاری را که مارلون براندو برای بازی در فیلم «در بارانداز»‌ گرفته بود، به عنوان کادوی تولد به لئوناردو دی‌کاپریو هدیه کرد. شرکت فیلمسازی «رد گرانیت» تهیه‌کننده یکی از آثار مشهور دی‌کاپریو با عنوان «گرگ وال‌استریت» است.

حال پس از گذشت ۵ سال دی‌کاپریو داوطلبانه اسکار مارلون براندو را به همراه چندین هدیه دیگر به دولت آمریکا تحویل داده است. دولت آمریکا در حال تحقیق روی ارتباط احتمالی این شرکت با پرونده اختلاس و پولشویی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری مالزیایی است.

رضا عزیز یکی از بنیان‌گذاران شرکت «رد گرانیت» پسرخوانده نجیب رزاق نخست وزیر مالزی متهم به همکاری در این اختلاس بزرگ است.

براساس پرونده‌ای که در این باره سال گذشته در سیستم قضایی آمریکا گشوده شده است، بخشی از پول اختلاس مالزیایی صرف خرید وسائل لوکس از جمله جواهرات، قایق‌های تفریحی و خرید هدایا برای چهره‌های سرشناس شده است. در میان این وسائل گرانقیمت آثاری از پیکاسو و ژان میشل باسکیت هم وجود دارد.

ژو لو یکی از سرمایه‌گذاران شرکت «رد گرانیت» نقاشی پیکاسو و کولاژ ژان میشل باسکیت را به دی‌کاپریو هدیه داده است. سخنگوی دی‌کاپریو اعلام کرده است که این بازیگر هدایا را در راستای کارهای خیریه بنیادش پذیرفته است.

در هر صورت اکنون دی‌کاپریو هدایا و اسکار مشهور براندو را به مقامات تحویل داده است. البته هنوز مشخص نیست که دامنه این تحقیقات به فیلم «گرگ وال استریت» و سودی که از جانب آن نصیب دی‌کاپریو شد هم می‌شود یا خیر.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها