تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۵:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54577

لامبورگینیآنتونیو باندراس و الک بالدوین در فیلمی زندگینامه‌ای، نقش دو رقیب مشهور عرصه اتومبیل‌سازی یعنی «لامبورگینی» و «فراری» را ایفا می‌کنند.

به گزارش سینماسینما، بنا بر گزارش ورایتی در فیلم زندگی «فروچیو لامبورگینی» یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اتومبیل‌، آنتونیو باندراس به جای او هنرنمایی می‌کند و الک بالدوین در نقش رقیب حرفه‌ای او «انزو فراری»، ظاهر می‌شود.

کارگردانی «لامبورگینی ـ اسطوره» را مایکل ردفورد که پیش‌تر «تاجر ونیزی» و «پستچی» را ساخته، بر عهده گرفته و فیلمنامه آن را «بابی مورسکو»، نویسنده «تصادف» و «عزیز میلیون دلاری»، به نگارش درآورده است.

این فیلم براساس کتابی به نام «فروچیو لامبورگینی، داستان معتبر» نوشته «تونینو لامبورگینی» پسر بنیان‌گذار کمپانی «لامبورگینی» ساخته می‌شود. حق پخش این فیلم زندگینامه‌ای در بازار جشنواره فیلم کن عرضه خواهد شد. فیلمبرداری این اثر هم در ایتالیا و چند کشور دیگر انجام می‌شود.

«تونینو لامبورگینی» درباره کتاب خود گفت: «کتاب من برخلاف داستان‌ها و افسانه‌هایی که دیگران درباره پدر من نوشته‌اند و به دنبال شهرت بوده‌اند، تنها متنی است که کاملا در شان زندگی واقعی او نوشته شده. من واقعا اعتقاد دارم این فیلم بتواند انسانیت پدرم را به زبان و تصاویر ترجمه کند و شخصیت او را به مخاطبان جهانی نشان دهد. او مردی مملو از انرژی، جاذبه و احساس بود.»

در این فیلم به «لامبورگینی» به عنوان سازنده تراکتور، ‌ماشین‌آلات جنگی در زمان جنگ جهانی دوم و طراح اتومبیل‌های کمپانی «لامبورگینی» که او در سال ۱۹۶۳ راه‌اندازی کرد، توجه می‌شود. «لامبورگینی» در سال ۱۹۹۳ درگذشت.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها