تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 49728
“ادوارد جیمز اولموس” در نقش “گاف” یکی از قدیمی ترین کاراکترهای فیلم “بلید رانر” به آخرین نسخه از این فیلم پیوست.

به گزارش سینماسینما،”ادوارد جیمز اولموس” در نقش “گاف” یکی از قدیمی ترین کاراکترهای فیلم “بلید رانر” به آخرین نسخه از این فیلم پیوست.
بلید رانر 2049
“فیلم بلید رانر ۲۰۴۹” به کارگردانی “دنی ویلنو” ۶ اکتبر ۲۰۱۷ اکران خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد نمود.
این فیلم علمی تخیلی بر اساس فیلمنامه ای نوشته “مایکل گرین” و “همپتون فانچر” توسط “دنی ویلنو” مراحل تولید خود را سپری می کند.
 بلید رانر 2049
“بلید رانر ۲۰۴۹” دنباله‌ای بر فیلم “بلید رانر (۱۹۸۲)” به شمار می‌رود و “هریسون فورد” یکبار دیگر به ایفای نقش “ریک دکارد” می‌پردازد.

از دیگر بازیگران آن می‌توان به “رایان گاسلینگ”، “رابین رایت”، “دیوید باتیستا”، “لنی جیمز”، “جرد لتو” و “آنا د آرماس” اشاره کرد.

 بلید رانر 2049
بلید رانر ۲۰۴۹ قرار است به صورت دو بعدی، سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی در امریکای شمالی اکران شده و پس از آن اکران جهانی خود را آغاز نماید.

دکارد (هریسون فورد) از طرف نیروهای پلیس کلان-شهر لس آنجلس در سال ۲۰۱۹ ماموریت دارد که انسان‌های با ژن مصنوعی (موسوم به رپلیکانت) را که حضورشان بر روی کره زمین ممنوع گردیده را شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند.

بلید رانر 2049
تا اینکه یک گروه شبه نظامی رپلیکانت متواری، مخفیانه وارد لس آنجلس گردیده و سعی در نفوذ به داخل شرکت تایرل کورپوریشن می‌کنند. یعنی همان شرکتی که آنها را بوجود آورده است. این بخشی از داستان نسخه اول این فیلم بود که نسخه دوم ادامه پیدا می کند.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها