تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 33165

تام هنکس کلینت ایستوود تام هنکس شیوه کارگردانی کلینت ایستوود را به رفتار گله‌داران تشبیه کرد.

به گزارش سینماسینما، هنکس در فیلم «سالی» به کارگردانی کلینت ایستوود نقش کاپیتان چلسی سالنبرگر را بازی می‌کند. سالنبرگر سال ۲۰۰۹ با فرود آوردن هواپیما در رودخانه هادسن جان مسافران را نجات داد.

هنکس در برنامه گراهام نورتون درباره شیوه کارگردانی کلینت ایستوود گفت: «او با بازیگران همانند اسب برخورد می‌کند چون زمانی که خودش سال‌ها پیش در یک سریال وسترن بازی می‌کرد، کارگردان داد می‌زد: «اکشن»‌ و همه اسب‌ها شروع به دویدن می‌کردند. بنابراین زمانی که او در جایگاه کارگردان قرار می‌گیرد با صدای نرمی می‌گوید :«‌خیلی خوب، شروع کنید» و به جای این‌که داد بزند: «کات» می‌گوید : «دیگه کافیه» که البته خیلی مرعوب‌کننده است.» او در ادامه افزود: «قطعا هیچ‌کس دوست ندارد با یکی از آن‌ نگاه‌های ایستوود روبه‌رو شود.»

بازیگر «فارست گامپ» درباره حضور چلسی سالنبرگر واقعی در صحنه فیلمبرداری هم صحبت کرد. او از دقت بالای او در مراحل ساخت فیلم گفت و اشاره کرد که سالنبرگر حتی به دیر حاضر شدن ایستوود در صحنه فیلمبرداری هم انتقاد کرده بود.

تام هنکس و کلینت ایستوود درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دیدگاهی کاملا متضاد همدیگر دارند. در حالی که هنکس از هواداران حزب دموکرات به شمار می‌رود، کلینت ایستوود همواره یکی از نمادهای حزب جمهوری‌خواه بوده است.

ایستوود در ماه اوت در هواداری از ادبیات نژادپرستانه ترامپ گفته بود:‌ «امروز مردم به راحتی همدیگر را به نژادپرستی و مواردی مانند آن متهم می‌کنند. زمان ما این حرف‌ها را نشانه نژادپرستی نمی‌دانستند.»

تام هنکس نیز پس از پیروزی ترامپ در انتخابات خطاب به هواداران ناامید کلینتون گفته بود: «ما به جلو حرکت می‌کنیم. اگر این کار را نکنیم درباره ما چه می‌گویند؟»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها