تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 31621

برایان کرنستونبرایان کرنستون بازیگر نامزد جایزه اسکار فیلم «ترومبو» در صورت رییس‌جمهور شدن ترامپ آمریکا را ترک خواهد کرد.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر اعلام کرد در صورتی که در انتخابات پیش رو ترامپ به عنوان رییس‌جمهور آمریکا برگزیده شود، از آمریکا به کانادا خواهد رفت.

کرنستون گفت: «سفر من به کانادا در آن صورت یک سفر برای تعطیلات و خوش‌گذرانی نخواهد بود، من یک تبعیدی خواهم بود. اما مطمئن باشید که در صورت رییس‌جمهور شدن ترامپ از آمریکا می‌روم. رییس‌جمهور شدن او برای من باورپذیر نیست. به درگاه خداوند دعا می‌کنم که این اتفاق روی ندهد.»

هر چند که کرنستون از رییس‌جمهور شدن ترامپ فراری است اما از بازی کردن در نقش او استقبال می‌کند، اما به شرط اینکه فیلمنامه آن را وینس گیلیگان خالق سریال «بریکینگ بد» بنویسد.

او درباره شخصیت ترامپ گفت:‌ «او مثل شخصیت‌های تراژیک نمایشنامه‌های شکسپیر است. او به دلیل تراژدی موجود در روحش خنده‌دار و کمدی به نظر می‌رسد. او متوهم و خودشیفته است. در آینده آمریکا در مدارس کلاس‌هایی برای تدریس این انتخابات دایر خواهد شد. پس از این انتخابات برای رفتارهای غیرطبیعی او کتاب‌های بسیاری نوشته و فیلم‌های بسیاری ساخته خواهد شد.»

برایان کرنستون که بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال‌های تلویزیونی چون «دنیای مالکوم» و «بریکینگ بد» شناخته می‌شود سال گذشته برای بازی در فیلم «ترومبو» نامزد جایزه اسکار شد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها