تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 28901

تیم برتونپس از مدتها تیم برتون با فیلم «خانه خانم پرگرین برای بچه های خاص» توانست در هفته ابتدایی اکران خود به فروشی معادل ۵٫۲۸ میلیون دلار دست یابد و جایگاه اول گیشه سینماهای آمریکای شمالی را در اختیار بگیرد.

به گزارش سینماسینما، اثر فانتزی و علمی تخیلی برتون با نمایش در ۳۵۲۲ ســالن ســینما در آمریکا موفق به پیشی گرفتن از رقبای سرسختی چون «افق آبهای عمیق» با نقش آفرینی مارک والبرگ و «طراحان اصلی» کمدی تازه ای با حضور کریستین ویگ و جیسون سودکیس شد.

تازه ترین اثر تیم برتون در مورد مدرسه ای شبانه روزی متعلق به خانم پرگرین با نقش آفرینی ایوا گرین است که میزبان کودکانی با نیروهای ماوراءالطبیعه اســت. در میان دیگر بازیگران این اثر میتوان به ساموئل ال جکسون، جودی دنچ و آسا باترفیلد اشاره کرد.

اوا گرین، بازیگر فرانسوی در نقش مدیر مدرسه گفته: «شخصیت من یک مری پاپینز سخت گیر است می خواهد بچه ها مودب باشند. مانند مادر آنها عاشق بچه ها است. اگر بچه های عجیب و غریب او قرار بود در دنیای خارج باشند، حتما موجودات ترسناک و غریبی به نظر می رسیدند ولی در این جزیره دور افتاده، غریب بودن آنها زیبا است.»

اکران جهانی فیلم «خانه خانم پرگرین برای بچه های عجیب و غریب» از ۲۵ سپتامبر، چهارم مهر، شروع شده و به تدریج در کشورهای مختلف اکران می شود.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها