تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 28326

جانی دپ میشل فایفراسامی بازیگران اقتباس سینمایی جدید از رمان معروف آگاتا کریستی اعلام شد.

به گزارش سینماسینما، جانی دپ، میشل فایفر، دیزی ریدلی، مایکل پنیا و جودی دنچ در فیلم سینمایی “قتل در قطار سریع‌السیر شرق” (Murder on the Orient Express) تولید شبکه فاکس بازی می‌کنند.

کنت برانا بازیگر و کارگردان بریتانیایی بازسازی جدید رمان آگاتا کریستی را کارگردانی می‌کند و خودش در نقش هرکول پوآرو کارآگاه بلژیکی مقابل دوربین می‌رود.

رمان کریستی در ۱۹۳۴ منتشر شد. داستان درباره جنایتی است که روی قطار معروف اورینت اکسپرس روی می‌دهد. پوآرو برای حل پرونده‌ای که در آن هر یک از مسافران می‌توانند قاتل باشند، وارد عمل می‌شود.

جانی دپ نقش راچت، میلیونر آمریکایی را که به قتل می‌رسد، بازی می‌کند. لسلی اودوم جونیر ستاره نمایش “همیلتن” که در برادوی روی صحنه رفت، به نقش دکتر آرباتنات ظاهر می‌شود.

تام بیتمن نقش بوک مرد فرانسوی را ایفاء می‌کند. لوسی بوینتن و درک جاکوبی فهرست بازیگران فیلم را کامل می‌کنند.

میشل فایفر در نقش خانم هابارد یک مسافر مسحورکننده و خودرأی ظاهر می‌شود. دیزی ریدلی نقش مری دبنهام – زنی از طبقه کارگر است عاشق آرباتنات است – را دارد. جودی دنچ نقش شاهزاده دراگومیروف از تبار خانواده سلطنتی روسیه دارد بازی می‌کند و مایکل پنیا نقش یک مسافر کوبایی به نام مارکز را دارد.

برانا گفت: “قتل در قطار سریع‌السیر شرق” یک داستان معمایی، جذاب و اضطراب‌آور است. افتخار می‌کنم با این گروه شگفت‌انگیز از بازیگران، این مضامین تیره را برای تماشاگران جدید زنده می‌کنم.

ریدلی اسکات، سایمن کینبرگ، مارک گوردون و کنت برانا تهیه‌کنندگان “قتل در قطار سریع‌السیر شرق” هستند. تولید فیلم ماه نوامبر در لندن شروع می‌شود. مایکل گرین (“بلید رانر ۲”) فیلمنامه را نوشته است.

میشل فایفر آخرین بار در ۲۰۱۳ در تریلر جنایی “خانواده” به کارگردانی لوک بسون مقابل رابرت دنیرو نقش‌آفرینی کرد. او سال ۲۰۱۲ نیز در فیلم “سایه‌های تاریک” به کارگردانی تیم برتن با جانی دپ همبازی بود. بازیگر ۵۸ ساله کالیفرنیایی برای فیلم‌های “روابط خطرناک” (۱۹۸۸)، “بیکر بوی‌های شگفت‌انگیز” (۱۹۸۹) و “منطقه عشق” (۱۹۹۲) نامزد اسکار بوده است.

دیزی ریدلی ستاره فیلم “جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود” به کارگردانی جی. جی. آبرامز است و در فیلم بعدی “جنگ‌های ستاره‌ای” هم بازی می‌کند. مایکل پنیا در فیلم “زیبایی جنبی” با ویل اسکیت همبازی است. جودی دنچ در فیلم “خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص” تازه‌ترین ساخته تیم برتن بازی کرده که از از امروز جمعه در سینماهای آمریکا اکران شده است.

ورایتی اولین بار سال ۲۰۱۳ گزارش داد که شرکت فاکس روی پروژه‌ای که بازسازی فیلم “قتل در قطار سریع‌السیر شرق” به کارگردانی سیدنی لومت در ۱۹۷۴ است، کار می‌کند. آلبرت فینی در آن فیلم نقش کارآگاه افسانه‌ای را بازی می‌کند که در حال تحقیق درمورد قتل یک چهره متنفذ آمریکایی در قطار است. در فیلم لومت نقش مظنونین این جنایت را ستاره‌هایی چون لورن باکال، اینگرید برگمن، ژاکلین بیست، کالین بلیکلی، شان کانری، جان گیلگود، آنتونی پرکینز، ونسا ردگریو و مایکل یورک بازی کردند.

“قتل در قطار سریع‌السیر شرق” با موفقیت تجاری روبرو شد و در آمریکا ۳۵ میلیون دلار فروخت. فیلم نامزد شش جایزه اسکار شد و برگمن که در فیلم نقش یک مبلغ اسکاتلندی را بازی کرد، سومین جایزه اسکار خود (اولین جایزه‌اش در بخش بازیگر زن مکمل) را گرفت.

رمان کریستی در ۲۰۰۱ در قالب یک فیلم تلویزیونی تولید شبکه سی‌بی‌اس و با بازی آلفرد مولینا و لسلی کارون، بار دیگر اقتباس شد.

کنت برانا در مقام کارگردان آخرین بار سال گذشته فیلم موفق “سیندرلا” را روی پرده سینماها داشت. او بیشتر به خاطر به صحنه بردن یا تصویر کردن نمایشنامه‌های شکسپیر مانند “اتللو” و “هیاهوی بسیار برای هیچ” شهرت دارد. این سینماگر متولد بلفاست در ۱۹۹۰ برای “هنری پنجم” نامزد اسکار بهترین کارگردانی و بازیگری مرد بود و در ۱۹۹۷ برای “هملت” نامزد اسکار فیلمنامه اقتباسی شد.”بازرس”، “دوباره مرده”، “دوستان پیتر” و “تور” از دیگر آثار برانا در مقام کارگردان هستند.

کریستی ۶۶ رمان کارآگاهی و ۱۴ داستان کوتاه بین ۱۹۲۰ تا ۱۹۷۶ نوشت که حدود چهار میلیون نسخه آن فروخته شده است. هرکول پوآرو معروف‌ترین شخصیت خلق‌شده اوست. پوآرو منبع الهام یک مجموعه تلویزیونی طولانی نیز بود.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها