تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 29196

جان مالکوویچبازیگر سرشناس آمریکایی نسبت به مطلبی که روزنامه فرانسوی لوموند علیه وی در زمینه فرار مالیاتی منتشر کرده بود، شکایت کرد و در این دعوی برنده شد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از رویترز، جان مالکوویچ بازیگر آمریکایی موفق شد تا روزنامه لوموند را شکست دهد و برنده ادعای خسارت افترا از این روزنامه شود.

روزنامه لوموند پیشتر اعلام کرده بود این بازیگر یک حساب بانکی مخفی در سوییس دارد تا فرار مالیاتی انجام دهد.

یک دادگاه فرانسه به لوموند و دو تن از گزارشگرانش دستور داد تا ۱۴هزار یورو (۱۵ هزار و ۶۰۰ دلار) به عنوان خسارت به ستاره فیلم «روابط خطرناک» پرداخت کنند.

ماجرا از آنجا شروع شد که در فوریه ۲۰۱۵ روزنامه لوموند مقاله‌ای درباره امکان فرار از پرداخت مالیات توسط این بازیگر را مطرح و اعلام کرد او در بانک خصوصی سوییسی حسابی مخفی دارد و از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ از طریق این حساب از پرداخت مالیات فرار کرده است. در حالی که نام مالکوویچ در فهرستی متشکل از نام سلبریتی‌های دیگر قرار داشت، او تنها کسی بود که علیه لوموند شکایت کرد و حالا به عنوان برنده شکایت و دریافت کننده خسارت معرفی شده است.

وکیل او به دادگاه ثابت کرده که موکلش هرگز حسابی در این بانک نداشته و یک حساب مشترک شناخته شده از سوی آمریکا وجود داشت که در سال ۱۹۹۹ آن هم بسته شد.

وکیل لوموند گفته است به این حکم اعتراض و درخواست تجدیدنظر می‌کند.

جان مالکوویچ بازیگر ۶۳ ساله آمریکایی و نامزد دو جایزه اسکار است. او در بیش از ۷۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده که «هتل»، «سایه خون‌آشام» و «پس از خواندن بسوزان» برادران کوئن از جمله آنها بوده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها