تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 29493

رابرت دنیرورابرت دنیرو پس از انتقاد پدر آنجلینا جولی از وی، با اصرار بیشتر از مردم آمریکا خواست در انتخابات ریاست جمهوری به ترامپ رای ندهند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از گاردین، رابرت دنیرو با رد انتقادهایی که جان وویت بازیگر قدیمی در یک فیلم ویدیویی علیه وی منتشر کرد، پاسخ وی را داد.

در حالی که دو روز پیش رابرت دنیرو اعلام کرد دلش می‌خواهد نامزد جمهوری‌خواه را له کند و با مشت به صورت او بکوبد، پدر آنجلینا جولی در پاسخ به وی حرف‌هایش را یاوه‌گویی‌هایی زشت خواند.

جان وویت پس از اظهارنظر دنیرو علیه ترامپ در ویدیویی حرف‌های دنیرو را یاوه گویی‌های زشت خواند و گفت حرف‌های ترامپ آنقدر که حرف‌های دنیرو بد بودند، بد نبود.

این در حالی است که در چند روز اخیر حرف‌هایی که ترامپ سال ۲۰۰۵ مطرح کرده بود و شامل مطالبی رکیک درباره زنان و حمله جنسی به آن‌ها بود، به شدت مورد بحث واقع شده و صلاحیت ترامپ را برای ریاست جمهوری زیر سوال برده است. اما وویت در توییتر خود نوشت این حرف‌ها میان جوانان عادی هستند. وی گفت کمتر پیش می‌آید که مردها چنین حرف‌هایی بر زبان نیاورند. او در عوض حرف‌های رابرت دنیرو را زشت خواند و گفت حرف‌های ترامپ به کسی آسیب نرساندند اما اگر یک جمهوری خواه حرف‌هایی مثل رابرت دنیرو علیه هیلاری کلینتون یا باراک اوباما زده بود چه اتفاقی می‌افتاد؟

او افزود: دنیرو گفته می خواهد مشتش را حواله صورت ترامپ کند و من می‌گویم می‌خواهم به صورت خود او مشت بزنم.

او در توییت‌های مختلف به دنیرو پاسخ داده و گفت شرمنده است که او یک بازیگر است و درباره یک نامزد ریاست جمهوی چنین صحبت کرده است.

حالا رابرت دنیرو با پاسخ دادن به دوویت گفته است: وویت مرد خوبی است، اما توهم زده است.

دنیرو سپس دوباره به ترامپ حمله کرده و افزوده است: خود حزب جمهوری‌خواه هم دارد در سلامت عقلی این مرد شک می‌کند. وحشتناک است که چنین آدمی بخواهد رییس جمهوری شود.

او تاکید کرده که همه آمریکایی ها باید در رای گیر ۸ نوامبر شرکت کنند تا مانع پیروزی ترامپ شوند.

دنیرو گفته است: مردم باید رای بدهند ، آنها مجبورند رای بدهند ؛ این موقعیت خیلی دشوار و خطیری است. باید مطمئن شویم که او رای نمی‌آورد.

در روزهای اخیر شماری از اعضای جمهوری‌خواه نیز حمایت خود را از ترامپ پس گرفته‌اند که جان مک کین نامزد دور قبل جمهوری‌خواه و کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه پیشین و آرنولد شوارتزنگر فرماندار سابق کالیفرنیا از جمله آنها هستند.

پدر جولی تاکید کرده بود: دونالد ترامپ بداند که ما کاملا پشت او هستیم و امیدواریم خدا به او قدرت بدهد تا به انجام رساندن ندایش ادامه دهد.

همه چیز از آنجا شروع شد که در یک برنامه مستند شماری از چهره‌های مشهور جلوی دوربین قرار گرفتند تا با حرف‌هایشان مردم را به رای دادن در انتخابت تشویق کنند. دنیرو ترجیح داد از این فرصت برای صحبت علیه ترامپ استفاده کند و به وضوح بگوید چرا مردم باید در انتخابات شرکت کنند.

لئوناردو دی کاپریو درباره تغییرات آب و هوایی صحبت کرد و گفت این موضوعی است که رییس جمهوری بعدی باید به آن اهمیت بدهد. اما دنیرو مستقیم به دوربین نگاه ‌کرد و به شکلی مستقیم و با خشم تمام علیه نامزد حزب جمهوری خواه، صحبت کرد.

صحبت‌های دنیرو چنین بود: او بی شرمانه احمق است. یک عوضی است، یک سگ، یک خوک، ابلهی که تحقیق نمی کند و به چیزی اهمیت نمی دهد. او بی‌شعور است. حرف کالین پاول درست است: او یک فاجعه ملی است. آبروی این کشور را می برد. خیلی عصبانی‌ام می کند که کار این کشور به جایی کشیده که این احمق، این کودن به اینجا رسیده است. می گوید می خواهد با مشت بزند به صورت مردم؟ خب، من دوست دارم با مشت بزنم به صورت خودش…

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها