تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1633

بر اثر سانحه سقوط یک هواپیمای کوچک در کلمبیا هنگام فیلمبرداری فیلم «منا» با بازی تام کروز دو نفر کشته و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد.تام کروز

به گزارش «سینماسینما»، این اتفاق جمعه‌شب در مدجین در کلمبیا روی داد. هوای کوچک دوموتوره در شرایط بد آب و هوایی از شهر سانتا فه د آنتیوکیا به مقصد مدلین در حال پرواز بود.

تام کروز که خود یک خلبان آموزش‌دیده است، سوار هواپیما نبود.

دو قربانی حادثه سقوط هواپیما هنگام فیلمبرداری «منا» (Mena)، آلن دیوید پروین خلبان آمریکایی و کارلوس برل کلمبیایی بودند. نفر سوم، جیمی لی گاری‌اند دیگر خلبان آمریکایی هواپیما بود که در این حادثه به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

پروین مؤسس و رئیس شرکت «Helinet Technologies» در لس آنجلس بود که فن‌آوری‌های نظارتی هوایی را در اختیار نیروهای قانون و آژانس‌های دولتی قرار می‌دهد. او در فیلم‌هایی چون «ترانسفورمرها»، «پرل هاربر» و «دزدان دریایی کارائیب» کار کرده بود.

«منا» را داگ لیمان کارگردانی می‌کند. این فیلم درباره یک خلبان آمریکایی به نام بری سیل با بازی کروز است که در دهه ۱۹۸۰ برای پابلو اسکوبار سلطان کوکائین کار می‌کرد. او بعداً توسط دی‌ای‌ای و سی‌آی‌ای به کار گرفته و نامش در ماجرای ایران کنترا مطرح شد. سیل در ۱۹۸۶ توسط کلمبیایی‌ها ترور شد.

جسی پلمونز، دانال گلیسن، سارا رایت و کالب لندری جونز از دیگر بازیگران «منا» هستند. شرکت کراس کریک پیکچرز سرمایه‌گذار پروژه است و یونیورسال آن را توزیع می‌کند. کروز در این فیلم بار دیگر با لیمان کارگردان فیلم «لبه فردا» همکاری می‌کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها