تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 47563

image_2017-02-28_13-47-46جیمی کیمل، مجری معروف تلویزیونی که اجرای ۸۹ امین دوره‌ی مراسم اسکار را بر عهده داشت می‌گوید که قصد داشته است مراسم را در کنار مت دیمن به پایان برساند که اشتباه در اعلام نام بهترین فیلم همه‌ی برنامه‌هایش را به هم ریخت.

جیمی کیمل دوشنبه شب به برنامه‌ی زنده‌‌ی تلویزیونی‌اش برگشت و درباره‌ی اتفاقات مراسم اسکار توضیحاتی داد. از قرار معلوم او می‌خواسته مراسم آن شب را در کنار رفیق دیرینه‌اش مت دیمن به پایان برساند که با اشتباهات پیش آمده بر سر اعلام نام برنده‌ی بهترین فیلم امسال همه چیز به هم ریخت. مت دیمن و جیمی کیمل چندین سال است که یک شوخی طولانی مدت را با یکدیگر به راه انداخته‌اند که در پی آن،‌ مت دیمن مثلاً مدت‌هاست که می‌خواهد در برنامه‌ی جیمی کیمل به عنوان مهمان دعوت شود و جیمی کیمل هم اجازه‌ی این کار را نمی‌دهد. این شوخی‌ها هر از چند مدت در برنامه‌ی جیمی کیمل بروز پیدا می‌کند و تبدیل به یکی از کمدی‌های دنیای واقعی شده است که رابطه‌ی جیمی کیمل/مت دیمن را به یکی از جذابترین شوخی‌های سینما و تلویزیون تبدیل کرده است. در شب اسکار هم جیمی کیمل از این شوخی بارها استفاده کرد و حتی در جایی نقش آفرینی مت دیمن در فیلم ما یک باغ وحش خریدیم را به سخره گرفت. ظاهراً‌ او قصد داشته است که این شوخی را در پایان مراسم به عنوان اختتامیه‌ی اسکار هم استفاده کند که ماجرای جا به جایی برنده‌ی بهترین فیلم پیش آمد.  جیمی کیمل در مورد این اتفاق گفت: «من و مت دیمن کنار هم نشسته بودیم که یک دفعه دیدیم روی سن اغتشاشاتی ایجاد شد. مت به من گفت «فکر کنم اسم برنده را اشتباه خواندند.» ما همینجوری نشسته بودیم و من گفتم که الان مجری مراسم می‌آید و اوضاع را درست می‌کند دیگر. بعد یادم آمد که خودم مجر‌ی‌ام و قرار نیست کس دیگری برود بالا و اوضاع را درست کند.»

جیمی کیمل در ادامه با اشاره به اینکه مراسم آن شب یک «دست پاچگی جمعی» به همراه داشت،‌ از دنزل واشنگتن تشکر کرد که در آن بحبوحه به یاری‌اش رسید: «دنزل واشنگتن را در ردیف اول دیدم که سعی می‌کرد توجه مرا به خودش جلب کند. با دستش اشاره می‌کرد و چیزی می‌گفت. ولی نمی‌فهمیدم چی. در آخر فهمیدم که می‌گوید «بری». متوجه شدم که بری جنکینز کارگردان مهتاب کنارم ایستاده و دنزل ازم می‌خواهد که میکروفون را به او بدهم که سخنرانی کند. چیزی که خب، با عقل جور در می‌آمد دیگر. خدا را شکر که دنزل آنجا بود که ما حداقل یک کار را در آن لحظه منطقی انجام دهیم.»

منبع: فیلم نت نیوز

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها