تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 34197

میسی ویلیامزمیسی ویلیامز ستاره سریال «بازی تاج و تخت» از مردم خواست که به تماشای نمایش دلفین‌ها نروند تا شاید با این کار کشتار دلفین‌ها در ژاپن پایان یابد.

به گزارش سینماسینما، ویلیامز ۱۹ ساله امیدوار است تا با استفاده از هواداران بسیار خود در شبکه‌های اجتماعی به یافتن راه‌حلی برای پایان دادن به کشتار دلفین‌ها در دهکده تایجی ژاپن کمک کند.

موضوع کشتار دلفین‌ها در تایجی سال ۲۰۰۹ در مستند برنده اسکار «خلیج کوچک» به تصویر کشیده شد. ویلیامز نیز برای اعتراض به این موضوع به ژاپن سفر کرده است.

ریک اوباری مربی دلفین و آغازگر حرکت اعتراضی به کشتار دلفین‌ها در تایجی است. او در مستند «خلیج کوچک» نیز حضور داشته است.

در مراسم صید دهکده تایجی، ماهیگیران با قایق دسته دلفین‌ها را به سمت خلیجی کوچک هدایت می‌کنند و پس از اینکه دلفین‌ها را در دام گیر انداختند، کشتار شروع می‌شود. در این میان حیواناتی که ظاهر جذاب‌تری دارند، زنده مانده و به آکواریوم‌ها فروخته می‌شوند.

میسی ویلیامز

البته در این میان صیادان تایجی و حامیان آن‌ها از این رویداد به عنوان یک سنت دفاع می‌کنند. این در حالی است که گوشت دلفین در ژاپن طرفدار چندانی ندارد. دولت ژاپن هم حامی این رویداد است.

ویلیامز که برای پایان دادن به کشتار دلفین‌ها به کمپین اوباری پیوسته، نخریدن بلیت نمایش‌ حیوانات دریایی را بهترین راه برای پایان دادن به این کشتار می‌داند. او در این باره گفت:‌ «دلفین‌ها در دل اقیانوس‌ها سفر می‌کنند. هیچ استخری برای آن‌ها به اندازه کافی بزرگ، عمیق و هیجان‌انگیز نیست.»

او در ادامه با تاکید بر این نکته که با اعتراضش بر علیه ژاپن و یا مردم تایجی نیست، افزود: «صادقانه بگویم اعتراض من برای حمله به هیچ فرد یا گروه خاصی نیست.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها