تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 64705

فصل سوم جدید سریال معروف «کاراگاه حقیقی» با حضور یک بازیگر برنده اسکار در نقش اصلی ساخته می‌شود.

به گزارش سینماسینما، فصل تاره سریال «کاراگاه حقیقی» که باز هم نویسندگی آن بر عهده نیک پیزولاتو است، درباره یک جنایت وحشتناک و یک راز فاش نشده چندین ساله و داستان مرتبط با آن در سه دوره زمانی گوناگون است و ماهرشالا علی بازیگر برنده اسکار فیلم «مهتاب» نیز در نقش اصلی کاراگاه واین هایس بازی می‌کند.

پیزولاتو که به تنهایی نویسندگی تمام قسمت‌های این مجموعه سریال به جز یک اپیزود (مشترک) را بر عهده داشته است، تهیه‌کننده فصل جدید خواهد بود و کارگردانی آن نیز بر عهده جرمی سالنیر است.

هنوز تعداد اپیزودهای فصل جدید اعلام نشده و تاکنون نگارش فیلمنامه این سریال تکمیل نشده است.

سریال «کاراگاه حقیقی» محصول شبکه اچ‌بی‌او است که نمایش فصل آن از تاریخ دو ژانویه ۲۰۱۴ آغاز شد و در آن متئو مک‌کانهی در نقش اصلی در کنار وودی هارلسون، میشل موناهن و مایکل پاتس بازی می‌کردند. فصل اول این سریال در چند خط زمانی اتفاق می‌افتد و درباره تحقیقات دو پلیس برای یافتن یک قاتلی سریالی بود و در نهایت در هشت اپیزود به پایان رسید.

نمایش فصل دوم سریال «کاراگاه حقیقی» نیز با هشت اپیزود از ژوئن ۲۰۱۵ شروع شد و داستان آن درباره همکاری سه افسر پلیس از سه اداره پلیس مختلف است که پس از پیدا کردن جسد فردی در کنار یک بزرگراه، به دنبال جنایاتی هستند که تبدیل به یک تجارت شده‌ است. بازیگران اصلی این فصل کالین فارل، ریچل مک‌آدامز، تیلور کیچ، کلی رایلی و وینس وان بودند.

در این سریال در انتهای هر فصل، داستان خاتمه یافته و فصل بعد با داستانی متفاوت و تیم بازیگری جدید ساخته می‌شود.

منبع: ایسنا به نقل از اسکرین دیلی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها