تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 50168

بادیگارد برد پیت و جرج کلونیبادیگارد چهره‌های مشهور هالیوودی که برد پیت و جورج کلونی از جمله آنها هستند، بر اثر برخورد عمدی یک ماشین با وی زخمی شد.

به گزارش سینماسینما، بادیگارد ۳۴ ساله با گذاشتن تصاویر چهره خونینش که در آمبولانس گرفته شده، از مردم خواست تا اگر تصویری از این تصادف دارند برای دستگیری راننده در اختیار پلیس بگذارند.

استیو مردیت گفت: داشتم در جاده می‌راندم که دیدم اتومبیلی از پشت چراغ می‌زند و بعد هم شروع به بوق زدن کرد. من نگه داشتم تا ببینم آیا مشکلی دارد…

وی افزود: وقتی پیاده شدم برایش دست تکان دادم تا بداند دارم برای کمک به سمتش می‌روم. اما او که پشت سر من نگه داشته بود ناگهان گاز را فشار داد و با سرعت به سمت من آمد.

این محافظ شخصی بر اثر برخورد این اتومبیل با وی به شدت از زاویه صورت مجروح شده است. او در فیس بوکش افزود: خوشبختامه استخوان‌هایم نشکسته، اما بر اثر برخورد سرم با شیشه جلوی اتومبیل او پیشانی‌ام بدجوری شکسته است.

این بادیگار که در صحنه‌های زیادی با برد پیت و جورج کلونی دیده شده و محافظ جنیفر آنیستون هم بوده، از وقتی خیلی جوان بود به واسطه بدن تنومند و ورزشکاری‌اش این شغل را انتخاب کرد و تاکنون با هیچ مورد خاصی مواجه نشده بود.

پلیس از مردم خواسته تا در یافتن راننده به آنها کمک کنند. گفته شده یک اتومبیل نقره‌ای عامل این تصادم بوده است.

منبع:  بانی فیلم به نقل از هالیوود نیوز

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. کیوان
    ۹, فروردین, ۱۳۹۶ ۳:۱۸ ق٫ظ

    حتما سوء قصد بوده

نظر شما


آخرین ها