تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۶:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42297

شیا لابوفشیا لابوف در حال اجرای اثر هنری برای اعلام مخالفت خود با ریاست جمهوری دونالد ترامپ بود که پس از درگرفتن یک مجادله توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

به گزارش سینماسینما، «گاردین» نوشت: شیا لابوف از جمله چهره‌های هالیوودی است که به طور جدی مخالفت خود را با «دونالد ترامپ» رییس جمهور جدید کشورش دنبال می‌کند.

او که در حال اجرای اینستالیشنی (اثر هنری سه‌بعدی دربردارنده عناصر صدا، ‌نور، اجرا،‌ ویدیو و …) به نام «او نمی‌تواند ما را جدا ‌کند» بود،‌ با یکی از مخالفان وارد مشاجره شد و توسط نیروهای پلیس دستبند زده و دستگیر شد.
برخی از افرادی که در محل این حادثه حضور داشتند،‌ در توییتر خود نوشتند: یک نازی به «شیا» حمله کرد. این نازی‌ها همه جا هستند،‌ «شیا لابوف» آمد و سعی کرد از ما حمایت کند.
پیش از این اعلام شده بود «او ما را جدا نمی‌کند» تا چهار سال آینده که «ترامپ» در سمت ریاست جمهوری آمریکا حضور دارد،‌ به اجرای خود ادامه خواهد داد. این اینستالیشن در محوطه بیرونی موزه تصاویر متحرک «کویینز» نیویورک اجرا می‌شود.
در این پروژه هنری، یک دوربین بالای دیوار موزه کار گذاشته شده و از عابران خواسته می‌شود هرچقدر می‌خواهند روبروی دوربین بایستند و جمله «او نمی‌تواند ما را جدا ‌کند» را تکرار کنند. فیلم‌ها آن‌ها هم به‌ صورت زنده پخش می‌شود.
برخی از منابع اعلام کردند که پیش از مشاجره، بازیگر ۳۰ ساله «تغییرشکل‌دهندگان» و «نیمفومانیاک»،‌ جمله «او نمی‌تواند ما را جدا کند» را توی صورت یکی از مخالفنش فریاد زده و همین امر باعث نزاع بین آن‌ها و سپس دستگیری «لابوف» شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها