تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24618

رابرت دنیرورابرت دنیرو مجوز ساخت سومین هتلش را در لندن گرفت.

به گزارش سینماسینما، سومین هتل این بازیگر سرشناس در محله ولینگتون لندن ساخته می‌شود و هتلی لوکس با ۸۳ اتاق است.

گرچه فعالیت او به عنوان بازیگر درجه یک هالیوودی در مقام هتلدار در سال ۲۰۱۵ موجب شد تا به عنوان مالک بدترین هتل لوکس جهان شناخته شود، اما در هر حال امپراتوری رو به توسعه املاک دنیرو اکنون تا سواحل بریتانیا نیز گسترده شده است.

این بازیگر برنده اسکار هتل خود را در کاونت گاردن، در مرکز لندن تاسیس می‌کند که شامل دو رستوران و یک مرکز ماساژ و استخر هم می‌شود.

این هتل در مجموعه‌ای مرکب از ۶ ساختمان از دوره ویکتوریایی و قرن بیستم تاسیس شده است.

دنیرو در ماه می (اردیبهشت) در باره تصمیمش برای این کار خبر داده و گفته بود: لندن یکی از گران‌ترین و جهان‌شمول‌ترین شهرهای جهان است و ایجاد یک هتل در قلب این شهر احساس خیلی خوبی به آدم می‌دهد.

این سومین ورود دنیرو به دنیای هتل‌داری است. او سال ۲۰۰۸ هتل گرینویچ را در نیویورک و در مکان جشنواره فیلم ترایبکا تاسیس کرد.

بعد هتل نوبو را در مانیل فیلیپین راه‌اندازی کرد که سال ۲۰۱۵ یکی از بدترین هتل‌های لوکس جهان شناخته شد.

در عین حال شورای شهر لندن از تاسیس هتل ولینگتون استقبال کرده و آن را با بالاترین کیفیت ممکن خوانده که می‌تواند موجب جذب توریست‌های زیادی از سراسر جهان به این منطقه شود.

سرمایه‌گذاری در زمینه هتلداری یکی از مشاغل عمومی شده در میان بازیگران هالیوودی است و کلینت ایستوود، هیو جکمن، الیزابت هارلی هر یک مالک هتل هستند و لئوناردو دی‌کاپریو نیز در حال افتتاح یک هتل لوکس در برزیل است که سال ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود.

چنین مشغله‌ای همیشه هم موفق نبوده و روپرت گرینت بازیگر هری پاتر نیز مهمان‌خانه‌ای داشت که به دلیل کم استقبالی از آن مجبور شد تعطیلش کند.

 

منبع: مهر به نقل از گاردین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها