تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35929

رایان رینولدزرایان رینولدز بازیگر کانادایی با حضور خانواده‌اش در مراسم ستاره‌دار شدنش در پیاده روی مشاهیر هالیوود حضور یافت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از رویترز، بازیگر «ددپول» در حالی از ستاره‌اش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود رونمایی کرد که شماری از طرفدارانش با لباس «ددپول» شخصیتی که وی در نقش آن بازی کرده بود در این مراسم حاضر شده بودند.

این بازیگر متولد کانادا با حضور مادرش، برادرها و برادرزاده‌ها و نیز همسرش (بلیک لاولی که بازیگر است) و فرزندانش، ستاره‌اش را رونمایی کرد.

رینولدز پس از این مراسم که در لس‌آنجلس برگزار شد، گفت: این لحظه‌ای خاص است که فقط یک بار در طول زندگی ممکن است نصیب یک هنرمند شود و اگر قرار بود این لحظه را بدون خانواده‌ام تجربه کنم خیلی غمگین می‌شدم.

سال ۲۰۱۶ سال خوبی برای این بازیگر ۴۰ ساله بود و او با فیلم ابرقهرمانی «ددپول» که با بودجه ۵۸ میلیون دلاری ساخته و با اقبالی غیرمنتظره روبه رو شد و بیش از ۷۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد، موفق ظاهر شد.

رایان رینولدز

او برای بازی در این فیلم از برندگان جوایز منتخب منتقدان شد که هفته پیش برندگانش را اعلام کرد و جایزه بهترین بازیگر نقش کمدی و سرگرمی‌ساز را دریافت کرد.
رینولدز درباره ظرفیت ادامه فیلم «ددپول» گفت نمی‌تواند در این باره چیزی بگوید. وی گفت: هر چند چیزی در این باره برای گفتن وجود ندارد، اما من هم اجازه ندارم چیزی در این باره بگویم. رییس استودیو باید درباره این چیزها حرف بزند و اگر من چیزی بگویم حتما اخراج خواهم شد.
رینولدز بازیگری را از سال ۱۹۹۰ آغاز کرد و در فیلم‌هایی چون «خاستگاه مردان ایکس: ولورین»، «تد»، «زنی با لباس طلایی رنگ» و «مجرم» بازی کرده است.

منبع: مهر

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها