تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1351

سام اسمیت خواننده و ترانه‌سرای بریتانیایی برنده جایزه گرمی ترانه اصلی «اسپکتر» بیست و چهارمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند را ضبط کرد.

به گزارش سینماسینما، ترانه‌ای که سام اسمیت برای فیلم «اسپکتر» (Spectre) نوشته و ضبط کرده است، «نوشته روی دیوار» (Writing’s On The Wall) نام دارد.

خواننده ۲۳ ساله سه‌شنبه صبح در گفت‌و‌گو با رادیو بی‌بی‌سی این خبر را اعلام کرد. او گفت این آهنگ را ژانویه پیش تنها در ۲۰ دقیقه نوشت و این سریع‌ترین زمانی است که تاکنون برای نوشتن یک آهنگ صرف کرده است. او همچنین گفت در این مدت تمام تلاش خود را کرد که این مسئله رسانه‌ای نشود.

«نوشته روی دیوار» از ۲۵ سپتامبر (سوم مهر) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. پس از ترانه‌ای که تام جونز در ۱۹۶۵ برای فیلم «تاندربال» ضبط کرد، این اولین ترانه‌ اصلی فیلمی از جیمز باند است که یک هنرمند بریتانیایی به تنهایی نوشته است.

اسمیت همچنین با انتشار خبر همکاری خود با «اسپکتر» در صفحه‌های شخصی خود در فیس‌بوک و اینستاگرام، این پروژه را یکی از نقاط برجسته دوران کاری خود و باعث «افتخار» دانست.

«اسپکتر» با بازی دانیل کریگ در نقش مأمور ۰۰۷ اولین بار در دنیا ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در بریتانیا و ایرلند روی پرده می‌رود. این فیلم از ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در آمریکای شمالی و دیگر کشورها به نمایش درمی‌آید. «اسپکتر» را سام مندس کارگردانی کرده است.

سام اسمیت سال گذشته با دریافت چهار جایزه پیروز بزرگ پنجاه و هفتمین دوره جوایز سالانه گرمی لقب گرفت. او برای قطعه «با من بمان» (Stay With Me) جوایز بهترین هنرمند جدید، آهنگ سال و رکورد سال را از آن خود کرد و برنده جایزه بهترین آلبوم پاپ سال هم شد. او در کنار فارل ویلیامز و بیانسه در شش بخش نامزد دریافت جوایز گرمی بود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها