تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 50149

Power+Rangersفیلم ابرقهرمانی “پاور رنجرز” با ۴۰٫۵ میلیون دلار شروعی قابل توجه داشت.

به گزارش سینماسینما، فیلم بسیار موفق “دیو و دلبر” (Beauty and the Beast) از شرکت دیزنی در تعطیلات آخر هفته ۲۰۷ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود در دنیا را در کمتر از دو هفته به ۶۹۰ میلیون دلار رساند.

بازسازی سینمایی قصه پریان معروف از جمعه تا یکشنبه در ۴۲۱۰ سینما در آمریکای شمالی ۸۸٫۳ میلیون دلار به دست آورد و برای دومین هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم این بازار شد. “دیو و دلبر” در این مدت در بازار بین‌المللی ۱۱۹ میلیون دلار فروخت.

مجموع فروش “دیو و دلبر” در ایالات متحده و کانادا ۳۱۶٫۹ میلیون دلار و در سطح بین‌المللی ۳۷۳٫۳ میلیون دلار شده است.

فیلم در آمریکای شمالی چهارمین فروش برتر هفته دوم یک فیلم بعد از “جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود” (۱۴۹ میلیون دلار)، “دنیای ژوراسیک” (۱۰۶ میلیون دلار) و “انتقامجویان” (۱۰۳میلیون دلار) را به نام خود ثبت کرد. “دیو و دلبر” در مقایسه با هفته پیش تنها با ۴۹ درصد کاهش روبرو شد.

“دیو و دلبر” در کمتر از دو هفته ۶۹۰ میلیون دلار فروخت

اما واتسن و دن استیونز نقش‌های اصلی این فیلم موزیکال به کارگردانی بیل کاندون را بازی می‌کنند که روایتی زنده از فیلم انیمیشن “دیو و دلبر” (۱۹۹۱) است. داستان درباره زنی جوان به نام بل است که یک دیو پدر او را در قصر خود زندانی کرده است. بل با تمام ترس‌هایش با اسباب و اثاثیه قصر دوست می‌شود و یاد می‌گیرد به دیو فراتر از ظاهرش نگاه کند.

از سوی دیگر، فیلم ابرقهرمانی “پاور رنجرز” (Power Rangers) از شرکت لاینزگیت با ۴۰٫۵ میلیون دلار شروعی قابل توجه داشت. تریلر ترسناک- فضایی “زندگی” (Life) از سونی با رقم متوسط ۱۲٫۶ میلیون دلار کار خود را شروع کرد و کمدی اکشن “Chips” با ۷٫۶ میلیون دلار فروش در ۲۴۶۴ سینما ناامیدکننده ظاهر شد.

“پاور رنجرز” به کارگردانی دین ایزرائیلایت با اقتباس از یک مجموعه تلویزیونی کودکانه ساخته شده که پخش آن از اوایل دهه ۱۹۹۰ شروع شد. دیکر مونتگامری، نائومی اسکات، آرجی سایلر، لودی لین و بکی جی در این پروژه ۱۰۰ میلیون دلاری بازی می‌کنند.

داستان درباره پنج نوجوان در یک شهر کوچک است. آن‌ها اشیائی پیدا می‌کنند که اجازه می‌دهد به قهرمانانی موسوم به پاور رنجرز تبدیل شوند و با جنایتکاران مبارزه کنند. بچه‌ها از مهارت‌های جدید خود بهره می‌برند تا شهر خود را از تخریب یک ضدقهرمان تشنه قدرت (الیزابت بنکس) نجات بدهند. برایان کرانستن هم در “پاور رنجرز” بازی می‌کند.

“زندگی” با بازی جیک جیلنهال درباره گروهی محقق در یک ایستگاه فضایی بین‌المللی است که موجودی زنده پیدا می‌کنند که به سرعت در حال تحول است و تهدیدی برای گروه و زندگی روی زمین است. رایان رینولدز و ربکا فرگوسن هم در “زندگی” بازی می‌کنند که با وجود نقدهای بسیار مثبت منتقدان در سینمااسکور از طرف سینماروها درجه C+ گرفته است. “زندگی” را دانیل اسپینوزا کارگردانی کرده است.

“Chips” از روی یک مجموعه تلویزیونی درباره دو افسر گشت بزرگراه که پخش آن در اواخر دهه ۱۹۷۰ شروع شد، ساخته شده است. دکس شپرد این فیلم درجه R را کارگردانی کرده و به همراه مایکل پنیا در آن بازی می‌کند. نه منتقدان و نه تماشاگران از این پروژه ۲۵ میلیون دلاری استقبال نکرده‌اند.

فیلم‌ “کونگ: جزیره جمجمه” (Kong: Skull Island) از شرکت‌های برادران وارنر و لجندری با ۱۴٫۴ میلیون دلار فروش در هفته سوم اکران، سومین فیلم پرفروش آخر هفته شد و “لوگان” (Logan) تازه‌ترین فیلم مجموعه ابرقهرمانی “ولورین” با ۱۰٫۱ میلیون دلار فروش در هفته چهارم نمایش، فهرست پنج فیلم اول هفته را کامل کرد.

فیلم برنده اسکار “فروشنده” به کارگردانی اصغر فرهادی در ۳۵ سینما ۴۶٫۴ هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را در بازار آمریکای شمالی بعد از ۹ هفته به ۲٫۲۹۵ میلیون دلار رساند.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها