تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81303
ستاره سینمای هندوستان که سابقه بازی در ۳۰۰ فیلم سینمایی را در کارنامه داشت، هنگام شرکت در یک مراسم خانوادگی در اثر ایست قلبی درگذشت.

به گزارش سینماسینما، سری‌ دوی هنرپیشه زن سرشناس سینمای هندوستان در اثر ایست قلبی در دبی از دنیا رفت. خانواده این هنرمند خبر درگذشت او را تایید و اعلام کردند که او شنبه ۵ اسفند هنگام شرکت در یک مراسم خانوادگی از دنیا رفته است.

نارندرا مودی نخست وزیر هندوستان درگذشت سری دوی را تسلیت گفت. سری دوی در جنوب هندوستان به دنیا آمد و خیلی زود از چهار سالگی جلوی دوربین رفت و در نخستین فیلم سینمایی زندگی خود به زبان تامیل بازی کرد.

او از سال ۱۹۷۹ پا به دنیای بالیوود گذاشت و با فیلم «شوک» برای خودش نامی دست و پا کرد. او پس از آن به پای ثابت فیلم‌های بالیوودی تبدیل شد و طی پنج دهه در بیش از ۳۰۰ فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت. این بازیگر آخرین بار در سال ۲۰۱۷ در فیلم «مام» بازی کرد.

«تکه‌ای از ماه»، «اولاد»، «ملکه مارها» و «آقای هند» برخی از فیلم‌های کارنامه سری دوی هستند.

این ستاره سینمای هندوستان سال ۲۰۱۳ جایزه پادما شری چهارمین نشان معتبر شهروندی هندوستان را دریافت کرد.

درگذشت ناگهانی سری دوی با موجی از ناباوری در شبکه‌های اجتماعی هندوستان روبه‌رو شده است. برای نمونه پریانکا چوپرا ستاره سینمای هندوستان در این باره نوشت: «روز سیاهی است. به همه دوستداران سری دوی تسلیت می‌گویم.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها