تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36601

اما استوناما استون تازه‌ترین نمونه از خیل زنان بازیگری است که به تبعیض جنسیتی در هالیوود معترض هستند.

به گزارش سینماسینما، بازیگر سرشناس سینمای هالیوود که این روزها با فیلم «لالا لند» در کانون توجه رسانه‌ها قرار دارد، ادعا کرد که کارگردانان هالیوودی ایده‌های فی‌البداهه او را نادیده گرفته و در برخی موارد همان ایده‌ها را به نقش مقابل مرد او در فیلم داده‌اند.

او که برای بازی در «لالا لند»‌ یکی از شانس‌های اصلی بردن اسکار است، در این باره گفت: «بارها پیش آمده است که هنگام فیلمبرداری به من تذکر داده‌اند که اید‌ه‌ها و نظرات من در فرایند پیشرفت کار خلل ایجاد می‌کند.»‌

او در ادامه افزود: «من از اینکه این برخوردها را به حساب جنسیتم بگذارم ابا دارم اما بارها پیش آمده که هنگام فیلمبرداری فی‌البداهه چیزی گفته‌ام و گروه به آن خندیده‌اند و سپس همان جمله را به بازیگر مرد فیلم داده‌اند. یا اینکه هنگام فیلمبرداری پس از ضبط یک صحنه به کارگردان گفته‌ام که این جملات خوب از آب در نمی‌آید و کارگردان با بی‌اعتنایی به کار خود ادامه داده است. در نهایت نیز آن جمله واقعا خوب از آب درنیامده و کارگردان نیز علیرغم اینکه قول داده بود در صورت بد شدن جمله را از فیلم حذف کند آن را همانطور در فیلم نگاه داشته است.»

اما استون در پروژه‌های سینمایی آینده خود در نقش رزمری خواهر بیمار جان اف‌کندی رییس‌جمهور پیشین آمریکا و آگا کریستی نویسنده سرشناس رمان‌های پلیسی ظاهر خواهدشد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها