تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۶:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 58834

اظهارت «جانی دپ» درباره کشتن «دونالد ترامپ» با واکنش کاخ سفید و عذرخواهی این بازیگر هالیوودی همراه شد.

به گزارش رویترز، بازیگر مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» که در جریان جشنواره موسیقی «گلاستونبری» در بریتانیا درباره کشتن «دونالد ترامپ» صحبت‌هایی کرده بود با واکنش کاخ سفید رو به رو شد.

کاخ سفید در بیانیه‌ای با غمگینانه خواندن اظهارات «دپ» اعلام کرد که «دونالد ترامپ» خشونت را در تمامی اشکال آن محکوم می‌کند و غمگینانه است که دیگران چون «جانی دپ» از این موضوع پیروی نمی‌کنند. امیدوایم همکاران آقای «دپ» در تقبیح این نوع اظهارت صحبت کنند، درست مثل این که این صحبت‌ها علیه یک رئیس جمهور دموکرات بیان شده باشد.

«جانی دپ» نیز روز گذشته از شوخی بد خود درباره «ترامپ» عذرخواهی کرد و گفت: قصدی از این صحبت‌ها نداشته و هدفش تنها سرگرم کردن دیگران بوده و نه آزار رساندن.

این بازیگر هالیوودی در جریان جشنواره موسیقی «گلاستونبری» رو به جمعیت درباره «ترامپ» گفته بود: به نظر من، او به کمک نیاز دارد و جاهای تاریکِ تاریکِ فوق‌العاده‌ای هست که او برود.این فقط یک سوال است؛ آخرین باری که یک بازیگر رئیس جمهوری را ترور کرد، کی بود؟

او با گفتن این جمله، به ترور «آبراهام لینکلن» در سال ۱۸۶۵ به دست «جان ویلکز» که از بازیگران مشهور آمریکایی بود اشاره کرد.

«جانی دپ» تاکنون سه‌بار برای فیلم‌های «سوئینی تاد»، «در جست‌وجوی سرزمین رویایی» و «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» نامزد جایزه اسکار شده است. او برای فیلم «سوئینی تاد» جایزه «گلدن گلوب» بهترین بازیگری را دریافت کرد و فیلم‌های او تاکنون بیش از سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا و بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در جهان فروش داشته‌اند.

«ادوارد دست‌قیچی»، «اسلیپی هالو»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «رنگو»، «سایه‌های سیاه»، «اد وود»، «دنی براسکو»، «ترس و نفرت در لاس‌وگاس»، «کوکائین»، «دونالد ترامپ: هنر معامله»، «هزارتو» و «دشمنان مردم» از جمله فیلم‌های این بازیگر ۵۴ ساله هالیوودی هستند.

«دزدان دریایی کارائیب: مرده مرده قصه نمی‌گوید» جدیدترین فیلمی است که از «دپ» اکران شده و اقتباس جدید از فیلم «قتل در قطار سریع و السیر به شرق» و «LAbyrinth» نیز دو فیلم آتی این بازیگر هالیوودی هستند.

منبع:خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها