تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53649

 گفت‌وگوی‌های اولیور استون با ولادمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه چهار شب پیاپی در ماه ژوئن از شبکه شوتایم در آمریکا پخش خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، شبکه شوتایم دوشنبه ۱۱ اردبیهشت اعلام کرد که پخش «مصاحبه‌های ولادمیر پوتین» از شب ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) از این شبکه آغاز خواهد شد. این مصاحبه‌ها در چهار قسمت یک ساعته از این شبکه پخش خواهد شد.

الیور استون کارگردان سرشناس آمریکایی در دو سال گذشته بارها با رییس‌جمهور روسیه مصاحبه کرده‌ که آخرین مورد آن در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ صورت گرفته است.

شبکه شوتایم این پروژه را با گفت‌وگوهای دیوید فراست مجری سرشناس بریتانیایی با ریچارد نیکسون رییس‌جمهور آمریکا در سال ۱۹۷۷ مقایسه می‌کند.

کارگردان فیلم «اسنودن» علاوه بر این برای مستندی با عنوان «اوکراین در آتش» با ولادمیر پوتین گفت‌وگو کرده است. این مستند بر خلاف روال معمول از دیدگاه روسیه به حوادث اوکراین می‌نگرد.

الیور استون نویسنده فیلمنامه آثار مشهوری چون «صورت زخمی» و « قطار سریع‌السیر نیمه‌شب»‌ است. او برای نوشتن فیلمنامه «قطار سریع‌السیر نیمه‌شب»‌ جایزه اسکار گرفت. این کارگردان علاوه بر این دو بار برای فیلم‌های «متولد چهارم جولای» و «جوخه» برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد.

منبع:‌ خبرانلاین

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها