تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 75545

 ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا دوست دارد که یک زن را در نقش «مامور ۰۰۷» ببیند.

به گزارش سینماسینما، ترزا می از پیشنهاد بازی یک زن در نقش اصلی سری فیلم‌های «جیمز باند» حمایت و اعلام کرد که دوست دارد که بازی جودی ویتاکر در سریال «دکتر هو» را در روز کریسمس تماشا کند.

جودی ویتاکر، نخستین بازیگر زنی است که نقش دکتر هو را بازی می‌کند. ترزا می با بیان خرسندی از حضور ویتاکر در این نقش گفت:‌ «دوست دارم کریسمس دکتر هو را تماشا کنم. به نظرم این کار گام بلندی برای قدرت بخشیدن به زنان است و در همین راستا یک روز باید نقش جیمز باند را به یک زن بدهیم.»

البته در این میان مشخص شد که حتی نخست‌وزیر بریتانیا نیز نمی‌داند که پس از دنیل کریگ سرنوشت نقش اصلی «جیمز باند» چه خواهد شد و این نقش به چه بازیگری خواهد رسید. او در پاسخ به پرسشی درباره جایگزین دنیل کریگ در این نقش گفت:‌ «نمی‌دانم چه کسی برای این نقش انتخاب خواهد شد. چند روز پیش جایی خواندم که جیمز نورتون یکی از نامزدهای احتمالی این نقش است. فکر می‌کنم که او در مصاحبه‌ای گفته بود که دوست دارد این نقش را بازی کند.»

دنیل کریگ تابستان گذشته با شرکت در برنامه استفن کولبرت اعلام کرد که علیرغم سخنان قبلیش باز هم بازی در نقش جیمز باند را تکرار خواهد کرد.

ترزا می در دیدار با اعضای نیروی هوایی سلطنتی این سخنان را مطرح کرد.

منبع:‌ منبع: خبرآنلاین به نقل از گاردین

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها