تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38249

رابین ویلیامزرابین ویلیامز در حالی که برای بازی در نقش «هاگرید» در فیلم ‌«هری پاتر» انتخاب شده بود به خاطر وضع این مقررات که نباید فردی غیربریتانیایی در این فیلم حضور داشته باشد از بازی در آن باز ماند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از گاردین، رابین ویلیامز مشتاق بود تا در نقش هاگرید نیمه غولی که شکاربان قلعه هاگوارتز بود بازی کند، اما تولیدکنندگان نتوانستند او را در این فیلم داشته باشند چون طبق مقرراتی که تعیین شده بود باید تنها از بازیگران بریتانیایی در این فیلم استفاده می‌شد.

جانت هیرشنسون مدیر انتخاب بازیگران تایید کرد که ویلیامز احساس کرد قربانی این قانون «تنها بریتانیایی‌ها» شده که توسط تهیه‌کنندگان بر این مجموعه فیلم‌ها اعمال شد. او افزود: رابین به این دلیل که دوست داشت در این نقش بازی کند دعوت شد اما بعد معلوم شد این که فقط از بازیگران بریتانیایی استفاده شود به عنوان یک حکم پذیرفته شده است و نمی‌شد برای هیچ کسی استثنا قایل شد.

این نقش در نهایت به رابی کولتران رسید که از اول انتخاب جی.کی.رولینگ برای ایفای این نقش بود.

رابین ویلیامز در این باره در سال ۲۰۰۱ در گفتگو با نیویورک پست گفته بود: آنجا نقش‌های زیادی وجود داشت و من واقعا دلم می‌خواست در این فیلم بازی کنم، اما یک قانون منع استفاده از بازیگران آمریکایی گذاشته بودند.

نقش‌های دیگری که رابین ویلیامز دوست داشت در آن بازی کند، نقش اصلی فیلم «درخشش»، «فیلادلفیا» و فیلم زندگینامه‌ای ریچارد آتنبورو از زندگی چارلی چاپلین و فیلمی از گاس ون‌سنت درباره هاروی میلک بود. او همچنین دوست داشت در نقش پروفسور افسرده فیلم «میس سان‌شاین کوچولو» بازی کند که در نهایت به استیو کارل رسید.

رابین ویلیامز آگوست ۲۰۱۴ درگذشت.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها