تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81701

یک تریلر جدید به زبان روسی و ساخته آندری زویاگینتسف کارگردان خوش‌نقد سینمای روسیه به جمع پروژه‌های بین‌المللی پارامونت اضافه شده است.

به گزارش سینماسینما، آندری زویاگینتسف کارگردان روسی که برای نشستن روی صندلی کارگردانی فیلم‌های نامزد اسکار «لاولس» و «لوایاتان» به شهرت رسید، حالا قصد دارد نخستین سریال تلویزیونی خود را بسازد.

این سریال یک تریلر به زبان روسی خواهد بود که داستانش در مسکوی امروزی به وقوع می‌پیوندد و بخش تلویزیونی استودیوی پارامونت آن را تهیه خواهد کرد، اما هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده است.

زویاگینتسف و اولگ نگین که شریک نویسندگی طولانی‌مدت اوست و در هر ۲ پروژه بزرگش همراه او بوده است، ایده ساخت سریال را با هم درست کردند. زویاگینتسف ۲ اپیزود اول سریال را کارگردانی می‌کند و در کنار الکساندر رادنیانسکی تهیه‌کننده «لاولس» مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده خواهد داشت.

این جدیدترین پروژه بین‌المللی پارامونت تی‌وی خواهد بود. این استودیو اخیرا در همراهی با انانیموس کانتنت حقوق رسمی اقتباس تلویزیونی رمان استرالیایی «شانتارام» را خریداری کرد. این کتاب نوشته گرگوری دیوید رابرتس بر پایه زندگی خود او به عنوان یک معتاد هرویین و سارق بانک نوشته شده که از زندان فرار کرد، به هندوستان گریخت و ۱۰ سال آنجا زندگی کرد.

پارامونت تی‌وی و انانیموس حقوق رسمی نخستین رمان دیشکا باسو با عنوان «ثروت بادآورده» را هم خریداری کرده‌اند که داستان یک زوج هندی طبقه متوسط و متواضع را تعریف می‌کند که ناگهان بسیار ثروتمند می‌شوند.

هر ۲ پروژه در هند فیلمبرداری خواهند شد.

در حال حاضر، از پروژه‌هایی که در بخش تلویزیونی پارامونت در دست ساخت هستند می‌توان به مجموعه «جک رایان» متعلق به آمازون پرایم بر پایه مجموعه پرفروش «تام کلنسی»، سریال درام نوجوانانه خوش‌نقد «۱۳ دلیل» متعلق به نت‌فلیکس و تریلر سی‌آی‌ای «دفتر برلین» که در ایالات متحده از ای‌پیکس به نمایش درمی‌آید،‌ اشاره کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها