تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۷:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1467

شرکت برادران وارنر فیلم بعدی کریستوفر نولان را ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۷ روانه سینماها می‌کند.

کریستوفر نولان

کریستوفر نولان

به گزارش سینماسینما، فیلم بعدی کریستوفر نولان که نام آن هنوز مشخص نیست، اولین فیلم بلند داستانی او بعد از فیلم «بین ستاره‌ای» است که نوامبر پیش روی پرده سینماها رفت و در دنیا حدود ۶۷۳ میلیون دلار فروخت. شرکت پارامونت حق پخش داخلی آن فیلم را در اختیار داشت و برادران وارنر فیلم را در سطح بین‌المللی توزیع کرد.

برادران وارنر تمام حقوق پروژه جدید نولان را در اختیار دارد، اما به جزئیات اشاره نکرد. اعلام تاریخ اکران فیلم جدید نولان اولین خبری است که از این پروژه منتشر شده است.

برادران وارنر تهیه‌کننده هر سه فیلم سه‌گانه «شوالیه تاریکی» نولان – «بتمن آغاز می‌کند»، «شوالیه تاریکی» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» – همین‌طور فیلم علمی تخیلی «تلقین/آغاز» (۲۰۱۰) بود. سه‌گانه «شوالیه تاریکی» در دنیا ۲٫۴۵ میلیارد دلار فروخت، در حالی که «تلقین/آغاز» بیش از ۸۰۰ میلیون دلار به دست آورد.

نولان از طریق شرکت سینکاپی متعلق به خودش و همسرش اما تامس پروژه جدید را تهیه می‌کند.

او که متولد ۳۰ ژوئیه ۱۹۷۰ در لندن است با اولین فیلم بلند داستانی خود «‌Following» که سال ۱۹۹۸ ساخته شد مورد توجه قرار گرفت؛ با دومین فیلمش «یادگاری» (۲۰۰۰) نامزد اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و اسم و رسمی برای خود رقم زد و با سه‌گانه «شوالیه تاریکی» در فهرست کارگردان‌های درجه یک قرار گرفت. فیلم‌هایی چون «بی‌خوابی» (۲۰۰۲) و «پرستیژ» (۲۰۰۶) بر اعتبار او افزود و با «تلقین/آغاز» که نامزدی جوایز اسکار بهترین فیلم و فیلمنامه غیراقتباسی را برایش به همراه داشت، ایده‌های بزرگ را در قالب یک بلاک‌باستر به سینما آورد.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها