تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76829

در حالی که سلبریتی‌ها در فکر لباسی هستند که امشب باید با آن روی فرش قرمز مراسم گلدن گلوب بروند، سازمان‌های خیریه نیز از این مراسم منتفع می‌شوند.

به گزارش سینماسینما، فارغ از همه هیاهویی که امشب رقم می‌خورد و دور جدیدی از مراسم گلدن گلوب برگزار می‌شود، در روزهای اخیر در پشت پرده برگزاری این مراسم، به مدد «شبکه سینمایی لولی پاپ» امکان اکران فیلم‌هایی برای کودکان بیمار در سینماها فراهم آمده است. فیلم انیمیشن «فردیناند» یکی از صدها فیلمی است که به این ترتیب و به مدد کمک‌های غیرانتفاعی و خیریه گلدن گلوب برای مراکز مختلف نمایش داده می‌شود.

مراسم گلدن گلوب به جز رویه پرزرق و برق آن، یک جنبه دیگر هم دارد و آن حمایت مالی برای نیازمندان است.

در واقع همپای مراسم پرزرق و برق مراسم گلدن گلوب گروه‌های خیریه نیز این امکان را به دست می‌آورند تا از امکانات این سازمان برای کمک‌های مردمی استفاده کند.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در طی ۳۰ سال اخیر از منافع بزرگی که با برگزاری این مراسم کسب می‌کند، مراکز خیریه را منتفع می‌سازد. با میلیون‌ها دلاری که از دادن لیسانس نمایش سالانه این مراسم در شبکه NBC به دست می‌آید و نیز با همراهی دانشگاهیان، سازندگان فیلم و منابع مالی، این انجمن حمایت مالی لازم برای نمایش فیلم در مدرسه‌ها، موزه‌ها و بیمارستان‌ها را فراهم می کند.

مهیر تاتنا رییس این انجمن در این باره گفته است: به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی برای ما اهمیت دارد تا به حمایت از چیزهایی بپردازیم که بخشی از تعهد ما بوده است.

گلدن گلوب تاکنون تقریبا ۳۰ میلیون دلار به این بخش‌ها کمک کرده که کمک ۲.۸ میلیون دلاری ماه آگوست که از یک مهمانی پرستاره به دست آمد، بخشی از آن بوده است. در این میان نمایش فیلم‌های جدید همزمان با سینماها به صورت رایگان برای بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا از جمله آنها بوده‌ است.

با این حمایت، بیش از ۱۸۰ فیلم در بیمارستان‌های جنوب کالیفرنیا به نمایش درآمده است. با این برنامه‌ها که هر چند هفته یک بار برگزار می‌شود از بیماران همراه والدین و خانواده‌شان دعوت می‌شود تا برای تماشای فیلم در بیمارستان نمایش دهنده آن حضور یابند و با پاپ کورن، ماست یخ‌زده و میز رایگان اسنک‌های مفید برای کودکان پذیرایی شوند و یا در صورت بستری بودن از تماشای فیلم‌ها در اتاق خود لذت ببرند.

مهر به نقل از آسوشیتدپرس

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها