تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 52209

 کوین اسپیسی بازیگر سرشناس آمریکایی به عنوان مجری مراسم جوایز تونی برگزیده شد.

به گزارش سینماسینما، مراسم اهدای جوایز تونی ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) در نیویورک با اجرای کوین اسپیسی بازیگر برنده دو جایزه اسکار برگزار خواهد شد.

در دوره‌های پیشین اهدای این جوایز چهره‌های سرشناسی چون هیو جکمن، نیل پاتریک هریس و جیمز کوردن اجرای این مراسم را بر عهده داشتند و از قضا هیچکدام برای اجرای مراسم امسال در دسترس نبودند.

کوین اسپیسی در واکنش به انتخاب شدن برای اجرای مراسم جوایز تونی به شوخی گفت: «من برای بازی در فیلم «مظنونین همیشگی» انتخاب دوم ، برای بازی در «زیبای آمریکایی» انتخاب چهارم و برای اجرای مراسم جوایز تونی انتخاب پانزدهم بودم. بدون شک مسیر حرفه‌ای من در جهت درست پیش می‌رود.»

او در ادامه افزود: «شاید اگر دیگر گزینه‌های اجرای اسکار حاضر به اجرای مراسم نشوند، به یکی از گزینه‌های اصلی اجرای اسکار هم تبدیل شوم.»

جیمز کوردن بازیگر بریتانیایی اجرای دور پیشین مراسم اهدای جوایز تونی را بر عهده داشت. کوردن پس از آن اجرای مراسم جوایز گرمی را نیز برعهده گرفت.

اسپیسی ۵۷ ساله که یک بار برای بازی در نمایش «گمشده در یانکرز» برنده جایزه تونی شده است، دو جایزه اسکار نیز در کارنامه دارد. او در حال حاضر بیش از همه برای بازی درخشان در سریال «خانه پوشالی» در معرض توجه است. او به مدت ۱۰ سال مدیر هنری کمپانی تئاتری اولدویک لندن بود.

شارلوت سن مارتین رییس برادوی لیگ درباره حضور اسپیسی در مراسم اهدای جوایز تونی گفت: «بی‌صبرانه منتظریم تا به تماشای اجرای پرانرژی اسپیسی در شب مراسم جوایز تونی بنشینیم.»

نامزدهای جوایز تونی که هر سال به بهترین‌های تئاتر برادوی اهدا می‌شود، ۱۲ اردبیهشت (۲ می) معرفی می‌شوند. سال گذشته نمایش موزیکال «همیلتون» در این مراسم ۱۱ جایزه را از آن خود کرد.

از چهره‌های سینمایی سرشناس که در فصل گذشته لیگ برادوی در نمایش‌های مختلف روی صحنه رفته‌اند می‌توان به جیک جیلنهال، مارک روفالو، گلن کلوز و ناتان لین اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین به نقل از  رویترز

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها