ادعای یک شرکت: جانی دپ مبتلا به «اختلال وسواس خرید» است

جانی دپشرکتی که پیش از این مدیریت مالی جانی دپ را برعهده داشت مدعی شد که این بازیگر مبتلا به «اختلال وسواس خرید» است و در این باره باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

به گزارش سینماسینما٬ در پرونده‌ای که به تازگی از سوی کمپانی مندل به دادگاه ارائه شده، جوئل و رابرت مندل مدعی هستند که زندگی اشرافی جانی دپ ماهانه دو میلیون دلار هزینه دارد که البته این بازیگر از عهده آن برنمی‌آید.

آن‌ها در این پرونده مدعی شده‌اند که تا از پیش توقف همکاری با جانی دپ تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از این بازیگر در برابر رفتارهای غیرمسئولانه خود محافظت کنند و جلوی ولخرجی‌های او را بگیرند.

جانی دپ در ماه مارس سال ۲۰۱۶ همکاری با شرکت مدیریت مالی مندل را متوقف کرده بود.

در این پرونده آمده است که جانی دپ برای خرید و تعمیر ۱۴ خانه بیش از ۷۵ میلیون دلار هزینه کرده است. این خانه‌ها در نقاط مختلف جهان از لس‌آنجلس تا باهاما و فرانسه قرار دارند.

از خرید افراطی املاک به عنوان نمونه‌ای از ولخرجی‌های بی‌رویه جانی دپ یاد شده است. در شکایتنامه شرکت مندل آمده است: «با نگاهی به رویدادهایی از این دست، مشخص می‌شود که دپ احتمالا از «اختلال وسواس خرید» رنج می‌برد که این ادعا را می‌توان با حضور او در آزمون‌های روانشناسی به اثبات رساند.»

بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» اوایل سال جدید میلادی از شرکت مندل به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده بود. این شرکت نیز در واکنش با ارائه دادخواستی به دادگاه دپ را مسئول مشکلات مالی پیش آمده دانسته بود.

وکیل جانی دپ در واکنش به ادعای تازه شرکت مندل گفت: «این شیوه واکنش افراد گناهکار است.»

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 53633 و در روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸:۵۳
2024 copyright.