از پخش اعترافات تا واردات خوراک دام/یک روز کاری در روابط عمومی صداوسیما از نگاه یک طنز نویس

محمد رضا ستوده طنز نویس در روزنامه جهان صنعت نوشت :

🔸مدیر روابط عمومی صداوسیما در واکنش به پخش اعترافات مائده هژبری گفت: این وظیفه ذاتی رسانه ملی و بر اساس خواست مردم است. مردم در تماس با ما خواهان آگاه‌سازی در خصوص آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی هستند.

🔹یک روز کاری در روابط عمومی صداوسیما

🔸مدیر روابط عمومی راس ساعت ۸ صبح وارد دفترش می‌شود. کُتش را در می‌آورد آویزان می‌کند. هنوز روی صندلی‌اش ننشسته که تلفن دفترش زنگ می‌خورد.
زززززییینگ ززززییینگ…
مدیر روابط عمومی گوشی را بر‌می‌دارد.
مدیر روابط عمومی: بله؟
مردم: سلام. ببخشید این موقع صبح زنگ زدم. ما خواهان آگاه شدن در خصوص آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی هستیم. میشه ما رو در خصوص آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی آگاه کنین؟
مدیر روابط عمومی: من تازه رسیدم. یه چایی بخورم بعدش به روی چشم آگاهتون می‌کنم.
(تلفن دوباره زنگ می‌خورد)
زززیییینگ زززیییینگ
مدیر روابط عمومی: بفرمایین؟
مردم: سلام. یه دختر ۱۷ ساله به نام مائده هژبری حرکات موزون و چشم‌نواز انجام میده فیلم میگیره میذاره توی اینستاگرام. میشه برین دستگیرش کنین ازش اعتراف بگیرین برای ما پخش کنین که ما در خصوص آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی آگاه بشیم؟
مدیر روابط عمومی: صداوسیما متعلق به مردمه. اگه شما اینجوری میخواین چشم. تا شب براتون پخش می‌کنیم.
(تلفن دوباره زنگ می‌خورد)
زززییینگ زززیینگ
مدیر روابط عمومی: بفرمایین؟
مردم: سلام. میشه با ارز ۴۲۰۰ تومنی یه مقدار خودرو و خوراک دام وارد کنین؟
روابط عمومی: صداوسیما مال مردمه. هر چی مردم بگن صداوسیما نه نمیگه. چشم وارد می‌کنیم. چیز دیگه ای وارد نکنیم؟
مردم: نه فعلا فقط همین. خودرو و
دام.
مدیر روابط عمومی: چشم. میگم وارد کنن!

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 91866 و در روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹:۲۷
2024 copyright.