استقبال تهرانی‌ها از اکران سه بعدی تازه‌ترین قسمت «انتقام جویان»

فیلم های متعددی در حوزه کودک و نوجوان برای نمایش در هفته ملی کودک در پردیس سینمایی کورش در نظر گرفته شده است. همچنین به مناسبت روز تهران نیز این پردیس سینمایی برنامه دارد.

به گزارش سینماسینما، اکران فیلم سه بعدی «انتقام جویان: جنگ ابدیت» جمعه ۱۳ مهر با استقبال فراوان مخاطبان در پردیس سینمایی کورش رو به رو شد به دلیل تقاضای مخاطبان اکران سه بعدی این فیلم همچنان در ایام هفته نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین پردیس سینمایی کورش با شروع هفته کودک از شنبه ۱۴ مهر برنامه‌های متفاوتی را برگزار می‌کند و در نخستین روز برنامه‌ها مصادف با روز اول هفته ملی کودک در یک سانس ۹۰ دقیقه‌ای چند فیلم کوتاه و انیمیشن سینمای کودک به نمایش بگذارد.

پردیس سینمایی کورش

برهمین اساس «دو راه حل برای یک مساله»، «همسرایان»، «نان و کوچه» و «دندان درد» از عباس کیارستمی، «رهایی» ناصر تقوایی، «درخت سیب» از پرویز نادری و انیمیشن‌های «پسر، ساز و پرنده» از فرشید مثقالی و «هفت شهر» علی‌اکبر صادقی و «درخت سیب» پرویز نادری برای این اکران ویژه در نظر گرفته شده‌اند.

ویژه برنامه‌ «شبی با سینمای کانون» ساعت ۲۰:۳۰ شنبه روز ۱۴ مهر در پردیس سینمایی کورش آغاز می‌شود. همین‌طور اکران نوستالژی فیلم «دزد عروسک‌ها»، اولین اکران مردمی فیلم «پیشونی سفید ۲» و اکران ویژه ناشنوایان نیز برای این هفته پیش‌بینی شده است.

در ایام هفته کودک نیز هدایایی برای برنامه‌های متفاوت در سانس‌های مختلف تعریف شده است. همین‌طور به مناسبت ۱۴ مهر روز تهران از ساعت ۲۱ مراسم «تهرانی خوانی» در پیش از اکران برخی از فیلم‌ها برگزار خواهد شد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 97668 و در روز شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۹:۰۲
2024 copyright.