امروز والدراما، بازیکن کلمبیایی، به تماشای یک فیلم ایرانی می نشیند

والدراماکارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی به تماشای فیلم «والدراما» می‌نشیند.

به گزارش سینماسینما، فیلم «والدراما» به کارگردانی عباس امینی در بخش مسابقه جشنواره فیلم بوگاتا در کشور کلمبیا شرکت کرده است و کارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی فردا ۱۹ مهرماه به تماشای این فیلم می‌نشیند.

جشنواره فیلم بوگاتا از تاریخ ۱۵ مهرماه آغاز به کار کرده و تا روز سه شنبه ۲۰ مهرماه ادامه دارد.

کارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی و کاپیتان سه دوره کلمبیا در بازی‌های جام جهانی بوده و داستان این فیلم براساس علاقه پسر نوجوان ۱۴ ساله به این بازیکن روایت شده است.

این فیلم نخستین تجربه کارگردانی عباس امینی است که مجید برزگر تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشته است.

فیلم «والدرما»پس از حضور در شصت و ششمین جشنواره های بین المللی فیلم برلین، در جشنواره های مختلف دیگر از جمله هفدهمین جشنواره فیلم های آسیایی رم، کلن، مونیخ ، ملبورن و … حاضر شد و در ادامه حضور بین المللی خود راهی کشور کلمبیا شده است تا در جشنواره فیلم بوگاتا که مهترین جشنواره کشورهای آمریکای لاتین است، شرکت کند.

فیلم «والدراما» درباره نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی شباهت دارد و به نام این بازیکن نیز معروف شده است. والدراما به دنبال گرفتن شناسنامه با نام واقعی خود است که بر اثر اتفاقی مجبور به ترک آبادان می‌شود و به تهران می رود و در این شهر درگیر ماجراهایی می شود.

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 29329 و در روز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۴:۲۵
2024 copyright.