انتقاد بهنوش بختیاری از بی‌توجهی سینماگران به غلامحسین لطفی

بهنوش بختیاری از بی‌توجهی برخی از اهالی سینما به غلامحسین لطفی انتقاد کرد.

به گزارش سینماسینما، بهنوش بختیاری مصاحبه‌ای از غلامحسین لطفی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را در اینستاگرام منتشر کرد که این هنرمند در سخنانی از مشکلات معیشتی بازیگران قدیمی انتقاد کرده است.

بختیاری در توضیح این سخنان نوشت: «ایشون یکی از اساتید و انسان‌های نیک حرفه ما هستن، چندوقت پیش خود من جایی ایشون رو برای نقش پدر پیشنهاد دادم و با نهایت وقاحت گفتن سطح فیلم پایین میاد و بعد دیدم بازیگر جایگزین ایشون برادر تهیه کننده شد، یک برادر نچسب بی استعداد که موبایل فروش هستن و به شدت دنبال تگ شدن و منشن شدن و فالوئر.

علت کم کاری این است که خود همکاران ایشان رو برای بازی دعوت نمیکنند که هیچ، پاش بیفته برای آوردن رفیق‌های مهمونیاشون، زیرآب ایشون و امثالشون رو میزنن و تا میتونن ازشون بدگویی میکنن که اون رفیقه بیاد؛ کاری نداریم بی استعدادم باشه حرفی نیست، فقط تو دایره رفقای اونا باشه.

در مورد خود من هم اخیرا در چند فیلم اتفاق افتاده و در مورد دوستان و همکاران دیگرم، افرادی که فکرشم نمیکنی ریشه همکارانشون رو میزنن، اتفاقا کسانی اینکارا رو میکنن که بدجوری این روزا سنگ فرهنگ و روشنفکریو به سینه میزنن و بعدم که وامصیبتا اگه کسی ضعیف بشه هیچ نهادی، هیچ ارگانی، هیچ انسانی، هیچ گروهی و کمپینی نیست که به طور واقعی از این عزیز حمایت مالی و معنوی کنه. در فضای مجازی همه فعال حقوق بشر و معترضن اما در دنیای واقعی… کاش فقط میدونستید در دنیای واقعی چه هستند… وامصیبتا دیگه سر شدم، دیگه منجمد و مسخ شدم.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 88258 و در روز سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳:۰۵
2024 copyright.