انتقاد رامین ناصرنصیر از شوخی‌های خجالت‌آور روی صحنه تئاتر

بازیگر سریال شهرزاد گفت: ما می بینیم که در بعضی تئاترها که با نام تئاتر هنری روی صحنه می روند هم شوخی های انجام می شود که بسیاری از تماشاگران از دیدن آنها خجالت می کشند.

به گزارش سینماسینما، رامین ناصرنصیر درخصوص حضورش در نمایش سرآشپز پیشنهاد می دهد به کارگردانی شهاب الدین حسین پور در نقش یک زن پوش گفت: از نظر من چگونگی ایفای یک نقش در تلویزیون، سینما و یا تئاتر به شخصیت و تربیت فردی بازیگر مربوط می شود. در این نمایش من نقش زن پوش دارم و خودم تصمیم گرفتم که تا کجا پیش بروم که نقش به نوعی وارد لودگی نشود.

وی در همین راستا افزود: من آگاهانه حد و مرزهای این نقش را رعایت کردم و به نوعی هدف را خنداندن مخاطب هر هر وسیله ای قرار ندادم. وقتی شما برای خنداندن مخاطب هر کاری انجام دهید ممکن است برای چند نفر از تماشاگران خنده دار باشد اما برای سایرین توهین محسوب شود و آنها را ناراحت کند.

تماشاگران تئاتر از دیدن برخی آٍار خجالت می‌کشند/هیچوقت قرار نبود شهرزاد ۴ ساخته شود

بازیگر سریال شهرزاد درباره بروز برخی بی اخلاقی ها در آثار نمایشی تاکید کرد: من نمی خواهم از تئاتر آزاد نام ببرم و بگویم این تئاترها به هر نحو می خندانند. ما می بینیم که در بعضی تئاترها که با نام تئاتر هنری روی صحنه می روند هم شوخی های انجام می شود که بسیاری از تماشاگران از دیدن آنها خجالت می کشند.

به نظر من کمدی در تئاتر کار سختی است و شما باید مرز بین خنداندن و ناراحت کردن مخاطب را پیدا کنید. من در تئاتر سرآشپز پیشنهاد می‌کند به دلیل شناختی که از حسین پور داشتم بدون ریسک و دغدغه اثر را پذیرفتم چون می دانستم که وی حدود کمدی را به خوبی می شناسد.

ناصرنصیر درباره احتمال ساخت پروژه شهرزاد ۴ و پیشنهادات تازه تصویری خود خاطرنشان کرد: فعلاً که درگیر این نمایش هستم و هنوز پیشنهادی را قطعی نکرده ام. در حال بررسی چند اثر هستم که بعد از تئاتر آنها را قطعی خواهم کرد. درباره شهرزاد ۴ هم در رسانه ها صحبت هایی وجود دارد اما از همان ابتدا هم هیچوقت قرار نبود شهرزاد ۴ ساخته شود.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 85861 و در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۵:۰۶
2024 copyright.