اکران «تابستان داغ» با حضور هنرمندان/ از پریناز ایزدیار تا ایرج طهماسب + تصاویر

مراسم اکران خصوصی فیلم «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد با حضور عوامل این فیلم در موزه سینما برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، در این مراسم جواد عزتی، ترلان پروانه، سعید روستایی، ایرج طهماسب، جواد نوروز بیگی، جواد یحیوی، علی سرتیپی، علی مردانه، یسنا میرطهماسب و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.

جواد یحیوی در ابتدای مراسم اکران فیلم گفت: «خوشحالم که در این اکران حضور دارم. ممنون از حمایت‌های همه شما. متاسفانه امروز تکراری‌ترین مفاهیمی که می‌شنویم درباره جنگ و جنایت است، اما «تابستان داغ» فیلمی است که فضای زندگی را با محبت نشان می‌دهد. این فیلم ویژگی زیادی دارد زیرا در ١٣ بخش نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم فجر شده بود. اکران خصوصی امروز تقدیم می‌شود به دانش اموزان نخبه هرمزگانی روحشان شاد.

در ادامه جواد نوروز بیگی تهیه‌کننده فیلم درباره فیلم گفت: «خوشحالم که شروع اکران عمومی فیلم با شما عزیزان همکار است. زمانی که هومن بهمنش به من پیشنهاد داد با اینکه خسته بودم و پروژه‌ای را تازه تمام کرده بودم پذیرفتم.»

ابراهیم ایرج‌زاد هم درباره اکران این فیلم گفت: «از اینکه اینجا هستم خوشحالم. به روز ملی سینما نزدیک هستیم و حضور در اینجا را به فال نیک می‌گیرم. از همسرم تشکر می‌کنم که در روزهای سخت ساخت این فیلم همراهم بود. پیام کرمی، هومن بهمنش و اقای نوروزبیگی کمک زیادی به من کردند. اگر نبودند این کار جلو نمی‌رفت. اولین انتخاب من پریناز ایزدیار بود. با گروه خوبی کار کردم. همه می دانستیم که «تابستان …» قصه تلخی دارد، اما چون موضوع مهمی بود و به خانواده مربوط می‌شد برای ما ارزش زیادی داشت. متاسفانه توجه به خانواده و بچه‌ها اکنون بسیار کم است. «تابستان داغ» پلاسکوی اجتماعی ما است. اتفاقات هرمزگان تلخ‌ترین تفاق چند وقت اخیر است. ما امروز نیازی به اتوبان دو طبقه نداریم. به فضاهای فرهنگی نیاز داریم. فیلم سینمای «تابستان باغ» تقدیم می‌شود به آتنا و بچه‌های هرمزگانی.»

ایزدیار هم در این مراسم گفت: «خوشحالم که اینجا هستید. ممنون از همکاران عزیزم که اینجا هستند. از عوامل فیلم تشکر می‌کنم.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 65168 و در روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴:۲۴
2024 copyright.