اکران «سارا و آیدا» در آمریکا

‎فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری همزمان با اکران در ایران در شهرها و ایالت‌های آمریکا با همکاری موسسه توزیع، تهیه و پخش «شید فیلم» نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماسینما، ‎فیلم «سارا و آیدا» اولین نمایش خود را در لس آنجلس روز پنج‌شنبه جاری خواهد داشت و پس از آن به شهرهای دالاس، سانفرانسیسکو، سن دیگو و چندین شهر دیگر آمریکا می‌رود.

علاوه بر اکران فیلم مذکور در روز پنج‌شنبه، فیلم سینمایی «آباجان» به کارگردانی هاتف علی‌مردانی سانس بعدی همان سینِما و در همان روز به روی پرده خواهد رفت.
«‎سارا و ایدا» با بازی غزل شاکری، پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی فیلمی است درباره رفاقت دو دوست صمیمی که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، که قصه این دو دوست تا کجا پای یکدیگر و رفاقتشان می‌ایستند.

‎«شید فیلم» طبق اعلام دست‌اندرکارانش سعی دارد با انتخاب فیلم‌های قابل دفاع و ارزشمند از کلیه فیلم‌های پارسی زبان ایران و جهان حمایت کند تا علاوه بر آشنایی خارجی‌ها با فرهنگ و هنر ایران و پارسی‌زبانان، باعث حفظ رابطه و پیوندهای ایرانیان خارج از کشور مخصوصاً نسل جدید و جوان با فرهنگ و هنر ایرانی باشد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 65765 و در روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱:۴۱
2024 copyright.