بعد از چهل سال پخش مداوم هفتگی / بهرام شفیع از برنامه ورزش و مردم رفت

مسئولان صداوسیما سرانجام مجری برنامه قدیمی ورزش و مردم را بعد از ۴۰ سال تغییر دادند.

به گزارش سینماسینما، دوره جدید برنامه ورزش و مردم با حضور بهرام شفیع از جمعه آغاز شد که پس از یک فصل کوتاه، این مجری قدیمی تلویزیون پس از ۴۰ سال اجرای مداوم و پیوسته، با ورزش و مردم خداحافظی می‌کند و برنامه ورزش و مردم با تغییر نسل در اجرا، با حال و هوای جدیدتر روی آنتن خواهد رفت.

در برنامه‌ریزی جدید شبکه یک، بنا به درخواست‌های مردمی برای جابه جایی ساعت برخی برنامه‌ها و همچنین باز شدن فضا برای برنامه‌های جدید، ساعت پخش چهار برنامه نیز درکنداکتور جابه‌جا شده است.

صبح به خیر ایران از ساعت ۷:۳۰ به ساعت ۶:۳۰، آفتاب شرقی از ساعت ۱۲:۱۵ به ساعت ۱۱، نسخه از ساعت ۱۳:۳۰ به ساعت ۱۰:۳۰ و برنامه خانواده از ساعت ۱۰:۴۵ به ساعت ۱۲:۱۵ منتقل شدند. با این جابه جایی‌ها، برنامه جدید اشعه ایکس از شنبه ۲۰ مرداد روزهای زوج ساعت ۸:۱۵ و حرف حساب همین ساعت روزهای فرد روی آنتن خواهند رفت. فصل جدید برنامه فرمول یک نیز هر روز ساعت ۱۷:۳۰ با اجرای سیدعلی ضیاء و با محوریت معرفی افراد اثرگذار در فعالیت‌های اجتماعی پخش خواهد شد. سریال شبانه شبکه یک هم مجموعه تلویزیونی طنز آرماندو به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی احسان عبدی پور است که از شنبه ۱۳ مرداد هر شب به غیر از جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود. جمعه‌ها هم گزیده هفته این مجموعه در یک قسمت روی آنتن می‌رود.

موج بعدی تغییرات جدول پخش شبکه یک، شامل تغییر برنامه‌های پنج‌شنبه و جمعه و اضافه شدن چند مسابقه و برنامه شبانه جدید خواهد بود.

منبع: ایلنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 93782 و در روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹:۱۲
2024 copyright.