تازه‌ترین خبر از وضعیت جسمانی مسعود کیمیایی به روایت پولاد کیمیایی

چندروزی است که از بستری شدن مسعود کیمیایی در بیمارستان و عمل جراحی که برایش اتفاق افتاده و شرایط جسمی این کارگردان پیش‌کسوت سینمای ایران، صحبت می‌شود.

به گزارش سینماسینما، پولاد کیمیایی از بهترشدن شرایط جسمی پدرش گفت و افزود: «مدتی پدرم کمردرد شدیدی داشت و در این مدت متخصصان تلاش کردند تا شرایط جسمی پدر بهتر شود، اما در نهایت با زیادشدن درد، تصمیم گرفته شد که بهتر است عمل جراحی صورت بگیرد».

او ادامه داد: «در ماه‌های گذشته پدر استرس زیادی داشت و ماجراهایی که در مورد فیلم اخیرش؛ «قاتل اهلی» داشت، فشار روحی سنگینی را متحمل شد و تحت فشار بود و در نهایت دکتر صمدیان که زحمت بسیاری برای درمان بیماری پدر کشید، تصمیم قطعی را درباره اینکه بهتر است پدر جراحی شود دادند و با اینکه عمل بسیار پرریسکی به دلیل شرایط سنی و بیماری قلبی پدر بود، پذیرفتیم که این عمل انجام شود».کیمیایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «خداراشکر عمل موفقیت‌آمیز بود و شرایط جسمی پدر بهتر است و به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود. طبعا با توجه به جراحی‌ای که پشت‌سر گذاشت نیاز است تا دوره‌ای استراحت مطلق و به‌دور از هرگونه فشار و استرس باشد تا ان‌شاءالله بهبودی کامل صورت بگیرد.»

منبع: شرق

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 77848 و در روز یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰:۲۳
2024 copyright.